ژانویه 14, 2019

فرانچایز چیست؟

فرنچایز چیست؟ فرنچایز یک نوع مدل درآمدی و ابزاری برای توسعه و گسترش برندهاست . در واقع فرانچایز به اعطای حق امتیاز یک برند ،کسب و […]
نوامبر 20, 2018

آميخته بازاريابى ارزش گرا

تماشا کنید  
آگوست 23, 2018

چپ مغز یا راست مغز

شخصیت ما در واقع تحت تاثیر میزان اثر متقابل نیمكرههای مغز بر هم است. در افراد مختلف این تاثیر متفاوت است، چون بعضی نیمكره چپ مغزشان […]
جولای 21, 2018

شناسايى موانع ذهنى موفقيت

بندها را پاره كنيد تا بالن موفقيتتان اوج بگيرد در مرحله شناخت خود با نگرش و باورهاي خودمحدود كننده و مخرب آشنا، و متوجه مى شويد […]
جولای 21, 2018

ایده‌سازی

لزوم استفاده از ایده های جدید در بازاریابی بازاریابی بخشی جدا نشدنی از هر تجارت است، در بحث بازاریابی باید به این نکته توجه داشت که […]
فوریه 27, 2018

اعتمادسازی

چهار روش اعتماد سازی که بازاریابان توجه باید بدانند بازاریابی توجه، مفهومی است که توسط استیو جلی، کارآفرین اینترنتی، برای توصیف مدل کسب و کاری خاص، […]