دی ۲۴, ۱۳۹۷

فرانچایز چیست؟

فرنچایز چیست؟ فرنچایز یک نوع مدل درآمدی و ابزاری برای توسعه و گسترش برندهاست . در واقع فرانچایز به اعطای حق امتیاز یک برند ،کسب و […]
آبان ۲۹, ۱۳۹۷

آميخته بازاريابى ارزش گرا

تماشا کنید  
شهریور ۱, ۱۳۹۷

چپ مغز یا راست مغز

شخصیت ما در واقع تحت تاثیر میزان اثر متقابل نیمكرههای مغز بر هم است. در افراد مختلف این تاثیر متفاوت است، چون بعضی نیمكره چپ مغزشان […]
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

شناسايى موانع ذهنى موفقيت

بندها را پاره كنيد تا بالن موفقيتتان اوج بگيرد در مرحله شناخت خود با نگرش و باورهاي خودمحدود كننده و مخرب آشنا، و متوجه مى شويد […]
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

ایده‌سازی

لزوم استفاده از ایده های جدید در بازاریابی بازاریابی بخشی جدا نشدنی از هر تجارت است، در بحث بازاریابی باید به این نکته توجه داشت که […]
اسفند ۸, ۱۳۹۶

اعتمادسازی

چهار روش اعتماد سازی که بازاریابان توجه باید بدانند بازاریابی توجه، مفهومی است که توسط استیو جلی، کارآفرین اینترنتی، برای توصیف مدل کسب و کاری خاص، […]
error: متاسفانه امکان کپی نیست