آموزش

دوره توسعه طلایی کسب و کار

محتوای دوره توسعه طلایی به گونه‎ ای تنظیم شده که ابتدا به توسعه فردی و شخصی می‌پردازد. در ادامه به سراغ توسعه کسب‌ و کار می ‌رویم و در آخر اصول روشهای کسب بازار و یا حتی ایجاد بازار کنج...

دوره جامع برندسازی شخصی

هدف از برندسازی شخصی و توسعۀ فردی این است که در قلب و ذهن افرادی که به تخصص ما نیاز دارند جایگاهی ویژه یافته، ماندگار شویم و از برآیند نیک آن برای تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی استفاده کنیم.

دوره جامع برندسازی تجاری

برند سازی علم روز کسب و کار دنیاست ، امروزه فراتر از مقوله بازاریابی آنچه موجب پذیرفته‌ شدن شما به عنوان یک منبع معتبر برای دریافت یک محصول یا خدمت توسط مشتری می‌ شود ، علم برندسازی می ‌باشد.

سیستم سازی و فرنچایزینگ

به بیان ساده ؛ یک فرنچایز سیستمی است که در آن صاحب یک برند (محصول یا خدمات) یا همان فرنچایزر ، حق کار با برند خود را به شخص سوم می بخشد تا تحت نام برند و سیستم فروش او به کار بپردازد و واسطی میان او و مشتریان باشد.

دوره هدف گذاری

اگر یک کسب و کار یا سازمان را به کشتی در یک دریای مواج تشبیه کنیم. متوجه این نکته می شویم که چنانچه تمرکز ناخدای کشتی بر روی عملیات، یعنی افراشته نمودن بادبانها، ایجاد نظم، نظافت، رسیدگی به امور و سلامت کارکنان و لذت از حرکت کشتی در ...

دوره طراحی بیزینس مدل

پیش از هر چیز باید بدانیم که کار و کسب ما ، مانند یک سیستم عمل می کند. سیستم ها دارای اجزاء به هم پیوسته ای هستند ، که هر جزء بر دیگر اجزاء و بر کل سیستم اثر می گذارد و طی فرایندی عملکرد کلی اجزاء سیستم خروجی مشخصی را بوجود می آورد.
No products in the cart.