برندسازی شخصی ( Personal Branding )

آشنایی با برندسازی شخصی

بیش از دو دهه از مطرح شدن واژه برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) توسط آقای تام پیترز گذشته است. (آقای تام پیترز اولین بار در مقاله ای تحت نام the brand called you ( برند تو ) که در مجله و وبسایت فست کمپانی منتشر شد به کلمه برندسازی شخصی اشاره نمود.) اما رواج این واژه در سالهای اخیر، حیرت‌آور بوده است و برندسازی شخصی را به عنوان یک ضرورت در زندگی افراد مطرح نموده است.
امروزه سرعت تغییرات تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، باعث افزایش حجم اطلاعات و تغییر رفتار مخاطبان گردیده. آمار منتشر شده توسط وبسایت های معتبر مانند
webershandwick نشـان می دهد، تعداد کارشنـاسان و  افراد متخصص نیز در هر حوزه بیش از حد معمول زیاد شده و به همین دلیل دیده شدن در بین رقبا و شنیـده شـدن صدایمـان در میـان هیـاهوی تبلیـغاتی امروز، نیازمند انجام اقدامات مضاعف و مؤثرتری است.

 برای موفقیت در عرصه رقابت نیازمند توسعه فردی و پرورش قابلیت های درونی خود هستید.
اما کسب مهارت و افزایش توانمندی به تنهایی برای پیشبرد اهداف کافی نیست. مهارت در معرفی توانمندی خود به دیگران و گسترش ارتباطات، بخش مهمی از اقدامات لازم برای جایگاه سازی و مدیریت شهرت شماست.

برندسازی شخصی ابزار تیز و بُرنده ایست که به شما کمک می کند تا فرآیند رشد و پیشرفت شخصی خود را آغاز کرده، سطح کیفیت زندگی خود را در همه ابعاد بالا برده و به رویا و آرزوهایتان دست پیدا کنید. استفاده از ظرفیت های برندسازی شخصی به عنوان یک اهرم، کمک می کند تا نسخه بهتری از خود را پرورش و نشان دهید. و این موجب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در شما می شود و از این طریق جایگاه بهتری در ذهن مخاطبان خود خواهید داشت. 

گام مهم در بـرندسازی شخصی کشـف هویـت درونی و خودشنـاسی اسـت. شناخت ارزش ها، عـلایق، استـعدادها و هدفگـذاری در راستـای آن کمـک می کند با سـرعت بیشتری به جایگاه شایسته و مطلوب خود دست پیدا کنید.

 

داستان ها، باورها را می سازند

برند شما داستان واقعی شماست.  در دل داستان ها ،هویت و مفهومی قرار دارد که می تواند بر ذهن و ناخودآگاه افراد اثر بگذارد.
داستان ها، باورها را می سازند، بنابراین مهم است که شما چطور داستان خود را برای دیگران بازگو می کنید و چگونه تصویری از خود در ذهن آنها می سازید.

دوره حضوری

۰
جلسه
۰
ساعت
۰
مهارت
۰
اسلاید

آیا تا به حال از خود سئوال کرده اید ، مردم چه تصویری از شما در ذهن دارند؟

آقای پیتر دراکر در خاطره ای از معلم دوران کودکی خود پرسشی را نقل می نماید:
درآینده ، به خاطر چه چیزی مردم از شما یاد خواهند کرد؟

?What thing people remember about you in future

دوره برندسازی شخصی

هدف از برندسازی شخصی

هدف از توسعۀ فردی و برند سازی شخصی این است که در قلب و ذهن افرادی که به تخصص ما نیاز دارند، جایگاهی ویژه یافته ، ماندگار شویم و از برآیند نیک آن ، برای تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی استفاده کنیم. ارزش ها و علایق شما، اینکه چه کسی هستید، چه استعدادهایی دارید و برای دیگران چه ارزشی خلق می کنید، همگی نشان دهنده برندشخصی شما می باشند.

شاید این سؤالات، سؤال شما هم باشد:

✔ چرا با این همه تلاش، در زندگی فردی و کسب و کار  موفقیت زیادی به دست نمی آورم؟

یکی از عواملی که منجر به شکست افراد در زندگی و کسب و کارشان می شود، نبود اطلاعات ، دانش و مهارت است ، که اغلب به مدیریت نادرست ، تصمیم گیری های اشتباه و در نهایت به ناتوانی در حفظ و پایداری زندگی و کسب و کارشان منجر می شود.

برخی از افراد تنها بدنبال میانبر و استفاده از ایده های افراد دیگر در بازار هستند و به سمت کارهایی که دیگران در آن به موفقیت رسیده اند کشیده می شوند، ولی علی رغم تلاشهای زیاد به موفقیت چندانی نمی رسند. واقعیت اینست که شرایط ، قابلیتهای فردی ، و استعداد افراد با یکدیگر متفاوت است

هر فرد دارای دایره شایستگی است و می تواند در آن حوزه در بهترین سطح خود قرار بگیرد.

آقای برایان تریسی با تمرکز برحوزه علاقه و استعداد خود و قرار گرفتن در دایره شایستگی اش توانست از مشاغل سطح پایین و پرزحمت مثل کارگری مزرعه ، کارگری کشتی یا دست فروشی ، خود را به بالاترین رتبه در حوزه نویسندگی ، آموزش و مشاور ه ارتقاء دهد

برندسازی شخصی ابزاری برای شناخت دایره شایستگی و تمرکز بر آن است ، شما با برند سازی شخصی لایه های پنهان وجودتان را شناسایی می کنید و می توانید با کشف توانمندی هایتان در حوزه مورد علاقه خود بدرخشید

چرا با اینکه تخصص و تجربه زیادی دارم اما به اندازه کافی دیده نشده ام و نتوانستم جایگاه ویژه ای را بدست بیاورم؟

امروزه در هر حوزه ای متخصص و کاربلد زیاد شده و مردم تنها افراد شماره یک هر حوزه را در خاطر خود نگه می دارند ، بنظر می رسد امروز به ابزار تیز و برنده تری برای قرار گرفتن درجایگاه شماره یک نیاز دارید چرا که رقبای شما نیز درحال استفاده از ابزارهای گوناگون ، برای پیشی گرفتن .از شما هستند، بنابراین داشتن تخصص و تجربه به تنهایی کافی نیست ،

مهم نیست چه مهارتی داریم، مهم این است که آیا می توانیم مهارت خود را به دیگران به درستی معرفی و ارائه کنیم

دوره برندسازی شخصی

دو نقاش زبردست و نامی یعنی آقای ونسانونگوگ و آقای پابلو پیکاسو را به یاد بیاورید ، آثار این استادان مسلم نقاش از گرانترین آثار هنری جهان است ، اما جالب است بدانید ، آقای ونسون ونگوگ در فقر مطلق از دنیا رفت و در طول عمر خود تنها توانست یکی از آثارش را به مبلغ کمی بفروشد 

اما در مقابل آقای پابلو پبکاسو نه تنها دیگران را برای پزیرفتن سبک هنری خود متقاعد نمود بلکه آثار خود را در زمان حیات به گرانترین قیمت فروخت.

دوره برندسازی شخصی

برندسازی شخصی ابزارهایی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مهارتهایتان را به دیگران معرفی و ارائه کنید.

اقتدار ، ارتباط ، متقاعد سازی ، توان معرفی و ارائه خود بخشی از هویت رفتاری است که انرا با برندسازی شخصی بدست می آورید.

✔ چرا با این همه تبلیغی که میکنم و تخفیفی که می دهم، نه تنها جذب مشتریان جدید برایم سخت شده بلکه وفادار سازی مشتریان قبلی هم دیگر امکانپذیر نیست؟

مردم  تنها کالا نمی خرند بلکه علاوه بر رفع نیاز خود بدنبال تعییر احساس نیز هستند ، در گذشته افراد به ویژگی یک محصول توجه می کردند ودر پی این بودند که آن محصول چه منفعتی برایشان دارد ، اینکه چه کیفیتی را درک می کنند و یا چه تجربه ای بدست می آورند برایشان مهم است اما مهمتر از آن می خواهند بدانند چه کسی پشت این محصول یا کسب و کار است ، خرید از افرادی که دوستشان دارند ، برای آنها ملاک مهمتری است ، اپر به شما احساس داشته باشند ، حتی حاضر خواهند بود با قیمت بالاتری از خدمات و محصولات شما استفاده کنند .

آنها به کسب و کارهایی که صاحبان و مدیران آن برند شخصی قدرتمندتری دارند وابسته و وفادارمی شوند

در دوره برندسازی شخصی به‌طور بسیار عمیق و پایه‌ای با گامها و تکنیک های برندسازی شخصی آشنا می شوید و یاد می گیرید چگونه در زندگی فردی و کسب و کار خود موفق عمل کنید

 

مردم مشتاق هستند با کسی که دوستش دارند تجارت کنند،
حتی اگر او قیمت بالاتری پیشنهاد دهد.

این سوال در ذهن هر فرد وجود دارد ، که آیا در زندگی شخصی و شغلی خود موفق می شوم یا خیر؟

 پاسخ این پرسش بسیار پیچیده است و به عوامل زیادی بستگی دارد. اما پاسخ به این سئوال که چگونه در زندگی فردی و کسب و کارم موفق شوم؟ بسیار ساده است:

با داشتن برند

باید گفت ؛ برند شخصى نه تنها باعث بهبود زندگی فردیتان می شود بلکه جایگاه اجتماعیتان را ارتقاء مى دهد. داشتن برند شخصی رابطه مستقیم با رتبه شغلى و افزایش درآمد شما دارد .

بزرگترین برندها که دارای ارزش ویژه بالا ، ماندگاری و ثبات هستند در پشت خود برند شخصی قدرتمندی دارند که موجب شده اند منابع ، در آن سازمان ها به درستی مدیریت و رهبری شوند.

ارتقاء برند شخصی شما موجب بالا رفتن ارزش ذهنی خدمات و محصولات و ارتقاء سطح ارتباطاتتان خواهد شد.

دوره برندسازی شخصی

✔ حالا شما به این سؤال پاسخ دهید چرا بدون داشتن برند شخصی در عرصه رقابت موفق نخواهید شد؟

تعریف برند شخصی:

برندسازی شخصی فرایند ایجاد تصویر و جایگاه متمایز ، مطلوب ، محترم و ماندگار در ذهنیت عموم مخاطبان و تسخیر قلب آنهاست.

 آیا برندسازی شخصی مخصوص افراد معروف و سلبریتی هاست ؟

اگر تصور شما اینست که در برخى سطوح اجتماعى و شغلى نیازى به برندسازى شخصى نیست ،و آن را مخصوص افراد معروف ، یا شخصیتهای برجسته می دانید و یا اساسا به این موضوع فکر نکرده اید ،باید گفت ؛هر فرد دارای هویت و ماهیتی درونی است ،در واقع برند شخصى شما از بدو تولد در حال شکل گرفتن است .

همه ما در هر جایگاه، موقعیت، سن و شرایطی دارای یک برند شخصی بودیم، هستیم و خواهیم بود

ساخت برند شخصى کار مشترکى مابین خالق هستی  و هر انسانیست و این فرایند از بدو سالهاى عمر شروع و تا انتها ادامه دارد. برند شخصى شما از بدو شروع روابط اجتماعیتان تا به امروز در حال شکل گرفتن است و بر گوشه گوشه زندگى شما اثر گذار است و چنانچه با آگاهى و مطلوبیت بر روى آن کار کنید ، مانند ابزار تیز و برنده اى است که نه تنها جایگاه اجتماعیتان را ارتقاء مى بخشد ، بلکه موجب بهبود رتبه شغلى و افزایش درآمد شما خواهد شد.

به عقیده آقای تام پیترز همه انسانها در هر سطحی دارای برند هستند ، برخی افراد تلاشی برای ارتقاء برند شخصی خود نمی کنند و امید دارند تا معجزه ای رخ دهد ، حتی برخی افراد با استعداد لزومأ داری برند شخصی قوی نیستند ، و برخی حتی به برند ضعیف خود بر حسب عادت و وابستگی چسبیده اند.

بنابراین هر یک از ما دارای مسئولیتی به نام مدیریت برخود هستیم. ما با هر نوع شغل، تحصیلات یا جایگاه اجتماعی مدیر برند شخصی خودمان هستیم.

 

دوره برندسازی شخصی

برند شخصی ارزشمندترین دارایی نامشهود شماست

طبق مطالعات پژوهشگران آینده شناسی، در فاصله کمتر از سه سال از امروز، بزرگترین سرمایه هر فردی ، تنها و تنها نام و نشان خود اوست، که شخصیت یکتای وی را یدک می کشد، هویت یکپارچه درونی و بیرونی فرد که در بیان تخصصی امروزه به آن برند شخصی می گویند.

افراد در طبقات مختلف اجتماعی و شغلی دارای رتبه و جایگاه هستند، برخی در سطوح پایین و پیرو و رهرو دیگر رهبران طبقه خود ، برخی کارشناس عمومی و مستقل از دیگران ، برخی متخصص و برخی مرجع حوزه فعالیت خود هستند، و در هر حوزه ای یک نفر جایگاه شماره یک و بهترین را از آن خود نموده است.

توان و شایستگی دو بال قدرتمند برای اوج گرفتن بالن موفقیت و ارتقاء برند شخصی شماست

برندسازی شخصی با رویکردی  شناختی و درونی شامل، تصریح ارزشها، شناخت نقاط ضعف و قوت، شناخت استعدادها و ویژگیهای فردی و علائق، آغاز می شود و با ایجاد نگرش منطبق بر ارزشها، تدوین چشم اندازی که برای آینده مطلوب خود تعریف کرده اید، کسب مهارت، تخصص و مدیریت شهرتتان گامهای نخستین آن برداشته میشود.

دوره برندسازی شخصی

چه کسی باید برند من را بسازد؟
همه ما در ابعاد گوناگون شخصیتی، شکل و فرم، میزان شهرت، محبوبیت، ویژگیهای فردی و هویت درونیمان با هم تفاوت داریم!

هر یک از ما منحصر بفردیم، و شخصیتی یکتا با استعداد ها و توانمندی های کشف نشده و ناشناخته داریم

کشف این هویت یکتا و سفر به اعماق درون بخش مهمی از برند سازی شخصی است ، و تنها کاری است که قابل برونسپاری نیست و تنها از عهده خود شما برمی آید.

دوره برندسازی شخصی

این دوره مانند بسیاری از دوره‌های دیگر، صرفا یک آموزش سطحی از اتیکت رفتاری ، آداب معاشرت اجتماعی و یا مدیریت شهرت نیست .

در این دوره آموزش می‌دهیم چگونه در حوزه مورد علاقه خود برترین باشید .

این دوره برای کسانی است که به‌صورت جدی می‌خواهند به خودشناسی و هدفگذاری بپردازند و با کسب آموزش و بکارگیری تکنیکهای ارتباطی و مدیریت شهرت ،از طریق جایگاه سازی درآمدخود را افزایش دهند

برند سازی شخصی راهی است برای دستیابی به احساس رضایت درونی و آینده همه کسب و کارها درآینده به ان بستگی دارد

اگر فقط می‌خواهید کسب و کار معمولی داشته باشید و یا اهل رقابت نیستید،این دوره شاید مناسب شما نباشد؛ زیرا در این دوره مهارت‌های بسیار عمیقی آموزش می‌دهیم که مخصوص افراد تأثیرگذار است

دوره برندسازی شخصی

با گذراندن این دوره:

به خودشناسی عمیقی دست خواهید یافت. ۱۰۰%
یاد می گیرید چکونه جایگاه سازی کنید. ۱۰۰%
روش صحیح و کامل هدفگذاری را بصورت کاربردی می آموزید. ۱۰۰%
با روش صحیح طراحی هویت کلامی و هویت بصری آشنا می شوید. ۱۰۰%
با ویژگیهای اصیل ، هویت رفتاری یک برندشخصی قدرتمند آشنا می شوید. ۱۰۰%
تکنیکهای ارتباطی مؤثری را یاد می گیرید که روابطتان را گسترش می دهد. ۱۰۰%
روش های مدیریت شهرت را می آموزید و با ابزارهای مورد نیاز آشنا می شوید. ۱۰۰%
بوم مدل برند شخصی خود را طراحی می کنید و نقشه راهی برای برندسازی شخصی خود خواهید داشت. ۱۰۰%

مخاطبان این دوره چه کسانی هستند

این دوره برای افرادی که قصد دارند برندشخصی قدرتمند و تآثیرگذار داشته باشند بسیار مناسب است.

مدیران و صاحبان مشاغل ، و یا افرادی که قصد دارند ،از اهرم قدرتمند برندشخصی برای ارتقاء و توسعه کسب خود استفاده کنند.

افرادی که دارای مشاغل انفرادی هستند و می خواهند در عرصه رقابت بهتر دیده شده و ارزش ذهنی خدمات و محصولات خود را بالا ببرند، وکلا، مشاوران،مدرسان، بازیگران، پزشکان، افراد فریلنس یا دورکار،بلاگرها، طراحان ، ورزشکاران حرفه ای مربیان ، بازاریابان ، افراد فعال در حوزه سیاست ، مهندسان، هنرمندان  و … همگی مخاطبان این دوره هستند.

افراد موفقی که قصد دارند ، جایگاه خود را به رتبه بالاتری ارتقاء دهند و برنامه ریزی منسجمی برای آینده خود داشته باشند.

آغاز گران یا افرادی که در نقطه شروع و انتخاب قرار گرفته اند ، مخاطبان این دوره هستند، دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته دارند و یا افرادی که می خواهند شغل جدیدی انتخاب و راه اندازی کنند.

افرادی که از جایگاه امروزشان ناراضی هستند و با همه شایستگی ها در نقطه مطلوبی قرارندارند ، یا افرادی که به رشته تحصیلی یا شغل  فعلی خود علاقمند نیستند و می خواهند اینبار با انتخاب صحیح در مسیر مورد علاقه و جایگاه مطلوب خود قرار بگیرند.

افرادی که قصد خودشناسی و علاقمند سفر به اعماق درون خود هستند و قصد دارند با بروز شایستگی ها و خلق ارزش ، دنیا را تبدیل به جایی بهتر برای زندگی کنند.

افرادی که از درآمد خود ناراضی هستند و قصد دارند از طریق درست و با روشهای مناسب درآمد خود را افزایش دهند.

کیانوش سیاح مدیر موسسه توسعه طلایی

مدرس دوره

مدرس این دوره آقای کیانوش سیاح دانش آموخته Branding DBA می باشند که به عنوان مشاور و مدرس در حوزه برندسازی در حال فعالیت هستند، ایشان مدرس دوره های مدیریت کسب و کار MBA ، DBA و برندسازی شخصی در مؤسسات آموزش عالی هستند.

کیانوش سیاح سالها در حوزه توسعه و رشد فردی مطالعه ، تحقیق و کار عملی داشته و تجربیات ارزشمندی در این زمینه دارد که همه سالها تجربه خود را در قالب یک دوره جامع و کاربردی طراحی نموده و تحت نام دوره جامع برندسازی شخصی در اختیار علاقمندان این حوزه قرار داده است. او معتقد است همه افراد شایستگی منحصر به فردی دارند و لایق زندگی در شرایط بهتر هستند، و برندسازی شخصی مسیر سبز و سلامتی برای کشف و بروز این توانمندی هاست.

او افراد زیادی را از جایگاهی که مطلوب آنها نبوده به موفقیت های چشم گیر رسانده و حاصل سالها کار کردن با افراد مختلف از او کوچ و مدرس توانمندی در حوزه برندسازی شخصی ساخته است.

او علاوه بر داشتن دانش و تجربه در حوزه توسعه فردی و برندسازی شخصی ، بر دانش برندسازی تجاری و علم روز کسب و کار دنیا تسلط کافی دارد و همین امر مزیتی برای دانش پذیران دوره های آموزشی اوست که می توانند از تجربیات او در زمینه کسب و کار نیز بهره کافی ببرند.
کیانوش سیاح خود صاحب کسب و کار بوده و در حوزه های مختلف کسب تجربه نموده و امروز نیز دارای یک کسب و کار مستقل در حوزه مشاوره، کوچینگ و آموزش می باشد.

همکاری مؤثر او با مجموعه های معظم در حوزه مشاوره و آموزش جایگاه او را به خوبی نشان می دهد.
او نزد اساتید برتر کشور در حوزه برندسازی تجاری و برندسازی شخصی تلمذ کرده و علاوه بر آن دوره های تخصصی داخلی و خارجی در حوزه روانشناسی و موفقیت فردی را پشت سر گذاشته و به اصول مشاوره و تدریس مسلط است.

سرفصل ها:

فصل اول: چیستی ، چرایی و اهمیت برندسازی شخصی

فصل دوم : کشف هویت درونی و خودشناسی

فصل سوم : طراحی و تدوین هویت استراتژیک

فصل چهارم : طراحی هویت بصری

فصل پنجم : هویت کلامی

فصل ششم : طراحی هویت رفتاری

فصل هفتم : ارتباطات در برندسازی شخصی

فصل هشتم : مدیریت شهرت

فصل نهم : مدل های جهانی برندسازی شخصی

فصل دهم : طراحی بوم مدل برند شخصی

دوره حضوری
نوع ثبت نام VIP
مبلغ سرمایه گذاری : ۶٬۹۰۰٬۰۰۰ تومان

مزایای ثبت نام VIP

دریافت فایل pdf محتوای دوره

دریافت فایل صوتی جلسات

آموزش و توانمندسازی

کوچینگ توسط
مدرس دوره بصورت آنلاین

مشاوره و کوچینگ

یک ساعت مشاوره حضوری رایگان
با مدرس دوره
به ارزش ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان

شرکت در دو وبینار به صورت رایگان

ده ها کتاب صوتی ارزشمند به عنوان هدیه

دوره غیرحضوری

دوره غیرحضوری مناسب برای افرادی که علاقه مند به برندسازی شخصی هستند اما به دلیل بُعد مسافت، نداشتن وقت کافی و یا دلایل دیگر قادر به شرکت در دوره حضوری نیستند.

این دوره شامل ۱۲ ساعت ویدئوی آموزشی و چند وبینار می باشد و از طریق پشتیبانی آنلاین در طول برگزاری با مدرس دوره در تعامل مستقیم خواهید بود.

ثبت نام عادی در دوره غیرحضوری

دریافت محتوای ویدئویی دوره

پشتیبانی آنلاین در گروه واتس اپ

شرکت در دو وبینار آنلاین

ثبت نام VIP در دوره غیرحضوری

دریافت محتوای
ویدئویی دوره

پشتیبانی آنلاین
در گروه واتس اپ

شرکت در
دو وبینار آنلاین

دریافت پکیج فایل صوتی تمام جلسات و کوچینگ توسط مدرس دوره
به صورت آنلاین

هدیه ده ها کتاب صوتی رایگان

آموزش و توانمندسازی

کوچینگ توسط مدرس دوره
به صورت آنلاین

چه کسانی بهتر است در این دوره شرکت نکنند؟

  • افرادی که می‌خواهند فقط یک کسب و کار معمولی داشته باشند
  • افرادی که قصد دیده شدن و مورد توجه واقع شدن را ندارند
  • افرادی که علاقمند به خودشناسی نیستند
  • افرادی که کم حوصله هستند و یا زمان کافی برای یادگیری اصول برندسازی شخصی را ندارند
  • افرادی که فکر می کنند محتواهای سطحی در شبکه های اجتماعی برای آگاهی آنها از برندسازی شخصی کافی است
  • افرادی که برند شخصی قدرتمندی دارند

اگر هنوز برای ثبت نام مردد هستید ؟
لطفا بخش سولات متداول را مطالعه کنید

دوره برندسازی شخصی

این دوره شامل ۱۲ ساعت ویدئو آموزشی ضبط شده با کیفیت و دو وبینار زنده می باشد و در گروه واتس اپ توسط مدرس دوره پشتیبانی آنلاین می شود

طبق آمار سایتهای معتبر جهانی شهرت بسیاری از شرکتها به برند شخصی مدیران آنها بستگی دارد و اکثر کارمندان درجه یک و عالی جذب شرکتهایی می شوند که مدیران آنها برند شخصی قدرتمندی دارند

در این دوره به شکلی جامع به هویت سازی و تکنیکهای ارتباطی و مدیریت شهرت در برندسازی شخصی می پردازیم، اما بدون آگاهی از مفاهیم اولیه برندسازی این امر امکان پذیر نیست و در این دوره برخی مفاهیم اولیه و مهم در برندسازی تجاری جای گرفته ، اما چنانچه به دوره های برندسازی تجاری علاقمند هستید می توانید در دوره های آتی مؤسسه که در این زمینه برگزار می شود شرکت کنید.

همه افراد نیازمند توسعه و رشد فردی هستند تا در حوزه فعالیت خود بهترین باشند ، خودشناسی ، هدفمند بودن و آگاهی از تکنیکهای ارتباطی برای داشتن روابط ارزشمند نیاز یک کارمند بوده و باعث می شود همواره جایگاه بالاتری را بدست بیاورد ، با داشتن برند شخصی ، و مدیریت شهرت ، سازمان ها و برندهای معتبر خواهان همکاری با شما بوده و مورد توجه قرارخواهید گرفت

افراد زیادی با بکارگیری اصول برندسازی شخصی همین دوره به نتایج ارزشمندی دست یافته اند ، افرادی که حوزه علاقه و استعداد و توانمندی خود را کشف کرده و امروز در حوزه فعالیت خود بهترین هستند

نقطه آغاز و حرکت در مسیر شایستگی ها بسیار مهم است ، بخش مهمی از دوره برندسازی شخصی بر پایه خودشناسی است ، در این دوره با ویژگیها و لایه های پنهان وجودتان آشنا می شوید و روش صحیح هدفگذاری را می آموزید ، پیش از هر اقدامی شما نیازمند داشتن نقشه راهی شفاف هستید و دوره برندسازی شخصی همان نقشه راه را در اختیارتان قرار می دهد

زندگی بدون برندسازی شخصی یعنی معمولی بودن و از دست دادن فرصت بروز و ارائه شایستگی و توانمندی ها ، و یا بهتر بگوییم ، شما بدون برند شخصی فرصت تآثیر گذاری مثبت بر زندگی اطرافیانتان را از دست می دهید

اگر قصد دارید به زندگیتان معنا ببخشید و میراثی از خود بجای بگذارید از ابزار تیز و برنده برندسازی شخصی استفاده کنید

بخش مهمی از برندسازی شخصی کشف هویت درونی و خودشناسی است ، شناخت ویژگیها و قابلیتهای فردیتان منجر به پرورش استعداد و توانمندیتان می شود و این یعنی بروز شایستگی ها به دیگران ،برای اثر بخشی و تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی .

 این یعنی داشتن یک چرایی و معنای ارزشمند برای زندگی و شروعی امیدوارانه و سپاسگزارانه ، ما معتقدیم بین شهرت و محبوبیت فاصله بسیار است ، و برندسازی شخصی  راهی است برای کسب محبوبیت و ایجاد جایگاهی ارزشمند در ذهن مخاطبان.

بنابراین با شرکت در این دوره نه تنها به خودشناسی دست می یابید ، بلکه از طریق صحیح مورد توجه واقع می شوید

اگر شما بر روی خودشناسی خود کار کرده اید ، تصدیق می کنید که مبحث خودشناسی بسیار گسترده و عمیق است و دارای لایه ها و ابعاد گوناگون ، ما در دوره برند سازی شخصی از ابعاد گوناگون به این مبحث می پردازیم که شامل تصریح ارزشهای درونی ، بررسی تیپ شخصیتی افراد از ابعاد گوناگون ، بررسی نقاط ضعف و قوت و شناخت علائق می باشد

درست است که هدف از خودشناسی در برندسازی شخصی ، داشتن تعریفی کامل ، واضح و شفاف از خود و حرکت در مسیری صحیح متناسب با این هویت است ، اما واقعیت این است که ما از این طریق با مهارت شخصیت شناسی آشنا می شویم و می توانیم در ارتباطاتمان قوی تر عمل کنیم .

اگر شما هم تمایل دارید از مقوله خودشناسی نتایجی ارزشمند دریافت کنید، در دوره برندسازی شخصی می توانید برایندی مثبت ایجاد کرده و ضمن هدفگذاری و جایگاه سازی از اصول و تکنیکهای ارتباطی و مدیریت شهرت برای تآثیرگذاری مثبت بر دنیای پیرامون خود استفاده کنید.

ما معتقدیم همه افراد باید فرصت دریافت آموزش را داشته باشند و هیچ کس به هیچ وجه نباید از آموزش محروم شود ، ما برای افرادی که مایل به شرکت در دوره برندسازی شخصی هستند ، و برای سرمایه گذاری شرایط لازم را ندارند ، شرایط اقساطی را در نظر گرفته ایم ، شما می توانید بصورت اقساطی در این دوره شرکت نمایید

فعال بودن جستجو گر درون ما  و اشتیاقمان برای یادگیری نقطه قوتی است که باید در جهت مثبت از آن به نفع خودمان استفاده کنیم ، اما پراکندگی در دریافت آموزش باعث می شود ، اطلاعات ما در هر بخش سطحی و کم عمق باشد ، در برندسازی شخصی تمام سعی ما براین است تا فرد بر علائق  ، استعدادها و توانمندیش متمرکز شده و به دانش و تخصص عمیق تری دست یابد .

زیرا امروز مردم به دنبال بهترین ها و افراد شماره یک هر حوزه هستند ، افراد متخصصی که درحوزه فعالیت خود  مرجع هستند ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند .

دوره برندسازی شخصی به شما این امکان را میدهد تا حوزه کنجی که مورد علاقه شماست را انتخاب کنید و ضمن کسب دانش و مهارت ، با جایگاه سازی صحیح در بالاترین سطح بدرخشید

اگر این مطالب مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *