برندسازی شخصی

آشنایی با برندسازی شخصی

قبل از آشنایی با دوره برندسازی شخصی بهتر است لزوم و اهمیت برندسازی شخصی را مورد بررسی قرار دهیم. 
بیش از دو دهه از مطرح شدن واژه برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) توسط آقای تام پیترز گذشته است. (آقای تام پیترز اولین بار در مقاله ای تحت نام the brand called you ( برندی به نام تو ) که در سال ۱۹۹۷ در مجله و وبسایت فست کمپانی منتشر شد به کلمه برندسازی شخصی اشاره نمود.) اما رواج این واژه در سالهای اخیر، حیرت ‌آور بوده است و برندسازی شخصی را به عنوان یک ضرورت در زندگی افراد مطرح نموده است.

در این مقاله آقای تام پیترز صراحتا به این مطلب اشاره نمود که افراد نیز همانند کسب و کار ها، سازمان ها و محصولات نیازمند برندسازی و اقدامات مضاعف جهت دیده شدن و قرار گرفتن در جایگاه بالاتر هستند. خبر خوب این است که، همه ما فرصتی برای ایجاد تمایز و برجسته شدن داریم. 

همه افراد قابلیت های فردی و شایستگی هایی دارند که پرورش و بروز آن ها باعث قرار گرفتن شان در بهترین سطح خواهد شد. تام پیترز قویاً متذکر شد شما، مسئول برند خود هستید. هیچ راهی برای موفقیت و ایجاد نامی متمایز، مطلوب و محترم وجود ندارد، جز اینکه امروز شروع کنید و مدیریت برند شخصی خود را در دست بگیرید.

اما کسب مهارت و افزایش توانمندی به تنهایی برای پیشبرد اهداف کافی نیست. مهارت در معرفی توانمندی خود به دیگران و گسترش ارتباطات، بخش مهمی از اقدامات لازم برای جایگاه سازی و مدیریت شهرت شماست.

برندسازی شخصی ابزار تیز و بُرنده ایست که به شما کمک می کند تا فرآیند رشد و پیشرفت شخصی خود را آغاز کرده. سطح کیفیت زندگی خود را در همه ابعاد بالا برده و به رویا و آرزوهایتان دست پیدا کنید. استفاده از ظرفیت های برندسازی شخصی به عنوان یک اهرم، کمک می کند تا نسخه بهتری از خود را پرورش و نشان دهید. و این موجب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در شما می شود و از این طریق جایگاه بهتری در ذهن مخاطبان خود خواهید داشت.

دوره برندسازی شخصی

گام مهم در بـرندسازی شخصی کشـف هویـت درونی و خودشنـاسی اسـت. شناخت ارزش ها، عـلایق، استـعدادها و هدفگـذاری در راستـای آن کمـک می کند با سـرعت بیشتری به جایگاه شایسته و مطلوب خود دست پیدا کنید.

برای ادامه این مقاله لطفاً اینجا کلیک کنید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *