
تحلیل برند شخصی چارلى چاپلین
تحلیل برند شخصی چارلی چاپلین ١۶ آوریل (٢٨فروردین) مصادف با تولد به یاد ماندنى ترین کمدین سینماى جهان چارلی چاپلین است.او در سال ١٨٨٩ در خیابان شرقی

موانع موفقیت
موانع موفقیت موانع موفقیت آیا از موانع موفقیت در زندگی خود مطلع هستید؟؟؟ براى دستیابى به موفقیت و آگاهى از موانع موفقیت ( پنج مانع اصلی

فرانچایز چیست؟
فرنچایز چیست؟ فرنچایز یک نوع مدل درآمدی و ابزاری برای توسعه و گسترش برندهاست . در واقع فرانچایز به اعطای حق امتیاز یک برند ،کسب و

آمیخته بازاریابى ارزش گرا
آمیخته بازاریابى ارزش گرا بخشى از جلسه یازدهم توسعه طلایی آمیخته بازاریابی ارزش گرا

چپ مغز یا راست مغز
چپ مغز یا راست مغز شخصیت ما در واقع تحت تاثیر میزان اثر متقابل نیم کره های مغز بر هم است.در افراد مختلف این تاثیر متفاوت

شناسایى موانع ذهنى موفقیت
بندها را پاره کنید تا بالن موفقیتتان اوج بگیرد در مرحله شناخت خود با نگرش و باورهای خود محدود کننده و مخرب آشنا، و متوجه مى

ایده سازی
ایده سازی لزوم استفاده از ایده های جدید در بازاریابی بازاریابی بخشی جدا نشدنی از هر تجارت است، در بحث بازاریابی باید به این نکته توجه

اعتماد سازی
اعتماد سازی چهار روش اعتماد سازی که بازاریابان توجه باید بدانند بازاریابی توجه مفهومی است که توسط استیو جلی، کارآفرین اینترنتی، برای توصیف مدل کسب و