نوشته استاندارد

  • خانه
  • وبلاگ استاندارد بدون نوار کناری

چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

کتاب «چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم» اثر «مارک فیشر» و «مارک آلن» است. این کتاب را «مهدی قراچه داغی» به فارسی ترجمه کرده است. نویسندگان این کتاب، دو میلیونر هستن که تمام ثروتشان را خودشان به‌دست آوردند. «کتاب به صورت روشن و قابل درک و یا ارائه کردن مثال‌هایی ساده مبتنی بر قوانین طبیعی، به […]
ادامه مطلب

بله یا خیر – راهنمای تصمیم گیری بهتر

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود ما در زندگی شخصی و کاری، موقعیتهای مناسبی را به سادگی از دست بدهیم، مواقعى است كه دچار تصميم گيرى اشتباه مى شويماین نکته مهمی است که در برابر رویدادهایی که در زندگی ما به وقوع می‌پیوندند، موضع مناسبی بگیریم و در مقابل آنها منفعلانه عمل نکنیم.دکتر اسپنسر […]
ادامه مطلب

برندسازی شخصی1

برندسازی شخصی حتمن برایتان پیش آمده است که بعد از یک روز کاری سخت، در حالی که روی تخت دراز کشیده‌اید و به سقف خیره شده‌اید با خودتان فکر می‌کنید که چرا با اینکه تخصص و تجربه‌ی زیادی دارم اما به اندازه کافی دیده نشده‌ام و نتوانستم جایگاه ویژه‌ای به دست بیاورم؟ یا چرا با […]
ادامه مطلب
هدف گذاری

کارگاه هدف گذاری

شناخت خود(خودآگاهی) هدف گذاری همه ما براي توسعه فردي و دستيابي به موفقيت نيازمند روابط مؤثر و كسب و كاري موفق هستيم ، اما قبل از اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار، اولین قدم سفر به درون خود و شناخت هويت فردیمان است.خودآگاهی و درون‌نگری به معنای رسیدن به درک روشنی از توانایی‌ها و محدودیت‌های خود است. […]
ادامه مطلب
چارلی چاپلین

تحلیل برند شخصی چارلى چاپلین

تحلیل برند شخصی چارلی چاپلین ١٦ آوريل (٢٨فروردين) مصادف با تولد به ياد ماندنى ترين كمدين سينماى جهان چارلی چاپلین است.او در سال ١٨٨٩ در خیابان شرقی وال ‌ورث در جنوب لندن به دنیا آمد. پدر و مادر چارلی چاپلین در تماشاخانه برنامه اجرا می‌کردند. اما اعتياد پدر به الکل و مشکلات روانى مادر، موجب شد […]
ادامه مطلب

موانع موفقيت

آیا از موانع موفقیت در زندگی خود مطلع هستید؟؟؟ براى دستیابى به موفقیت و آگاهى از موانع موفقیت ( پنج مانع اصلی ) که بر سر راه شماست. این مقاله را با دقت و تا انتها بخوانید. ھمه ما دوست داریم آینده مطلوب و دستاوردھای عالی داشته باشیم. امروز میخواھم به شما بگویم چه چیزھایی […]
ادامه مطلب
توسعه طلایی

سمينار برند سازى شخصى در اصفهان

سمينار برندسازى شخصى در اصفهان برندسازى شخصى مانند ابزار تیز و برنده اى است، که نه تنها جایگاه اجتماعیتان را ارتقاء مى دهد.  بلکه رابطه مستقیم با رتبه شغلى و افزایش درآمد شما دارد. قبل از انجام هر عمل و ارائه هر نوع خدمت یا خلق محصول می بایست بر روی این موضوع تمرکز کنید که: […]
ادامه مطلب

فرانچایز چیست؟

فرنچایز یک نوع مدل درآمدی و ابزاری برای توسعه و گسترش برندهاست. در واقع فرنچایز به اعطای حق امتیاز یک برند، کسب و کار یا شرکت به سرمایه گذار می گویند. که در ازای پرداخت مبلغی معین و تحت قراردادی با حدود و بازه زمانی مشخص انجام می پذیرد.
ادامه مطلب