برندسازى شخصى مانند ابزار تیز و برنده اى است، که نه تنها جایگاه اجتماعیتان را ارتقاء مى دهد. بلکه رابطه مستقیم با رتبه شغلى و افزایش درآمد شما دارد. قبل از انجام هر عمل و ارائه هر نوع خدمت یا خلق محصول می بایست بر روی این موضوع تمرکز کنید که:
بزرگترین برندها که دارای ارزش بالا، ماندگاری و ثبات هستند در پشت خود، برند شخصی قدرتمندی دارند. که موجب شده اند منابع، در آن سازمان ها به درستی مدیریت و رهبری شوند. ارتقاء برند شخصی شما موجب بالا رفتن ارزش ذهنی خدمات و محصولات و ارتقا و سطح ارتباطاتتان خواهد شد.
ایجاد و ارتقاء برند شخصی قدرتمند لازمه توسعه فردی و از ارکان مهم موفقیت در عرصه های تجارتی و رقابتی است، برای دستیابی به فرصتهای جدید و پیشی گرفتن در عرصه رقابت باید بدانیم که چطور از این ابزار قدرتمند استفاده کنیم.
طبق مطالعات پژوهشگران آینده شناسی، در فاصله کمتر از سه سال از امروز، بزرگترین سرمایه هر فردی، تنها و تنها نام و نشان خود اوست، که شخصیت یکتای وی را یدک می کشد. هویت یکپارچه درونی و بیرونی فرد که در بیان تخصصی امروزه به آن برند شخصی می گویند.
هیچ کس جز ما مسئول مدیریت برند شخصیمان نیست. و اگر خودمان نامی نیک از خود نسازیم، دیگران از ما تصویری در ذهن خواهند ساخت و ما را آنچنان به یاد می آورند که شاید مورد پسند ما نباشد.
بنابراین براى ایجاد ادراک و احساس مثبت در ذهن و قلب مخاطبان نسبت به خود و ساخت برند شخصى ناب و اصیل نیازمند کسب مهارت و آگاهى در این حوزه هستید.
مى بایست در این زمینه میزانی از تخصص و دانش را فراهم آورده و با تکنیک ها و اصول صحیح برندسازی و برند داری شخصی آشنا شد.
به همین منظور آکادمى توسعه طلایى سمینارى با موضوع برندسازى شخصى در ١٧ دى ماه ٩٨ در شهر اصفهان، برگزار نموده است.
سخنران سمینار برندسازی شخصی: کیانوش سیاح
کوچ و مربى توسعه فردى و برندسازى شخصى
مؤسس آکادمى توسعه طلایى
با همراهى سبزتان ، حامى #کمپین_هزار_لبخند خواهید بود و از این طریق لبخندى را بر لب کودکان بى سرپرست ، رنج دیده و معصوم خواهید نشاند.