دوره توسعه طلایی کسب و کار
محتوای دوره توسعه طلایی به گونه ای تنظیم شده که ابتدا به توسعه فردی و شخصی میپردازد. در ادامه به سراغ توسعه کسب و کار می رویم و در آخر اصول روشهای کسب بازار و یا حتی ایجاد بازار کنج برای خودمان را یاد می گیریم.
رکود بازار !
همیشه در بازار کسب وکار رکود وجود داشته و هست. در همین رکودها و شکستها بوده که شرکتهای بزرگی مانند خودرو سازی فورد شکل گرفته است. پس خرابی بازار و رکورد ، بهانه خوبی برای عدم موفقیت و تلاش نکردن نیست.
کسب و کار به روش سنتی برای جوامع سنتی هنوز هم با راندمان پایینی جوابگو است. مغازهداری که منتظر رهگذر است تا فروشی داشته باشد. اصطلاحا میگویند این مغازه «پا خور» خوبی دارد.
اما همزمان با تغییر نسلها و جوامع ، لازم است روشهای نوین کسب و کار را آموخت
آگاهی از موانع موفقیت و شناخت تیپ شخصیتی خودمان میتوانیم ویژگیها و علایق شخصیمان را پیدا کنیم و در حوزه همین علاقه ، تلاش کنیم و همزمان با موفقیت به شادی و درآمد هم برسیم

توسعه طلایی
دوره جامع آموزش مهارتهای توسعه فردی و کسب و کار
انتخاب مسیر درست؛
برای یک کسبکار موفق انتخاب مسیر پیشرفت، عامل بسیار مهمی است که همه برنامهریزیهای بعدی را تحت تاثیر قرار میدهد. برنامهریزی برای توسعه کسبوکار باید از روی نقشه انجام شود و همه توقفها ،سربالاییها و سرازیری ها در آن لحاظ شده باشد. اینگونه میشود زمانی که به فصلهای خلوت بازارخود میرسید (Low season) مطمئن شوید این فقط یه سربالایی بی خطر است و البته باید برای فصل پرکار پس از آن آماده شوید
هیچ کس به اندازه خود شما از چند و چون کسبوکارتان با خبر نیست. تنها شما میتوانید بهترین نقشه راه را اماده کنید. اما آمادهسازی این نقشه نیاز به مهارتهای بخصوصی دارد، مانند مدیریت الویتها ، روشهای افزایش بهرهوری، خلق مدل کسب و کار و یادگیری آن و…..
دوره آموزشی توسعه طلایی ، دوره جامع و کاملی است که حاصل بیش از ۴۵۰ جلد کتاب و ۱۸۰۰ساعت آموزش تخصصی است. چکیده همه این مطالب به صورت یک دوره Mini MBA در طول ۸۰ ساعت و در طی ۲۲ جلسه برای شما تدوین شده است که بصورت کاملا کاربردی و کارگاهی آموزش داده میشود.
شما میتوانید برای ایجاد نقطه عطفی در رشد و پیشرفت زندگی فردی و شغلی خود در این دوره شرکت نمایید. برای آشنایی بیشتر با محتوای دوره میتوانید جای خود را رزرو و در جلسه مصاحبه حضوری شرکت کنید.
اگر شما متقاضی شرکت در یک دوره متمایز و کاربری هستید ، هم اکنون جای خود را رزرو کنید.

تدريس دوره توسعه طلایی توسط چه كسی انجام می شود ؟
مدرس و طراح دوره توسعه طلایی ، آقاي مهندس كيانوش سياح ، موسس و مدیر آکادمی توسعه طلایی و دانش آموخته آكادمي برند ايران و مشاور در حوزه هاي بازاريابي و برندينگ هستند . تهيه و تدوين اين دوره ، حاصل چندين سال تحقيق ، مطالعه و مشاوره هاي عملي به شركتها و صاحبان كسب و كار ميباشد.

فعاليتهای اخير ايشان در حوزه آموزش ، مشاوره و شركت در سمينارها و همايشهای متعدد ، و توجه به نياز صاحبان مشاغل و افرادی كه مايل به كسب مهارت و حركت در مسير توسعه هستند ، ايشان را بر آن داشت تا با دقت فراوان يك دوره چند وجهی تلفيقی و كارآمد را طراحی و رونمايی نمايند تا در كمترين زمان ممكن مهارتهای كليدی و مورد نياز را با سادگی در اختيار علاقمندان قرار دهد
موارد گنجانده شده در اين دوره موجب تغييرات عميق ايشان در زندگي فردی و شغلی گرديده و همين مزيتی است براي دوستان شركت كننده كه مواردی را كه آموزش ميگيرند همگي بصورت عملي توسط مدرس دوره بكار گرفته شده و نتايج آن مشهود است
برای آشنايی بيشتر با مهندس كيانوش سياح ميتوانيد از طريق كانال تلگرام و يا صفحه اينستاگرام با لينكهای زير اقدام نماييد
داستان من
شاگردي پدر در بازار چهارسوق ، با بضاعت محدود من در سن پنج سالگي ، اولين افتخار حضور من در عرصه كسب و كار بود . آموزه هاي پدر و دقت در روش عملكرد آدم هاي جور واجور در بازار من رو با مفاهيم اوليه بازار ، فروش و كسب و كار و تجارت آشنا كرد . مشكلي كه با اون برخورد كردم؛
خيلي ها اعتقاد دارن تجربيات فردي در كسب و كار و تجارت و يا استفاده از تجربه ديگران ميتونه موجب موفقيت فرد بشه
اما شكستهاي گاه به گاه پدر و تجربه افراد ديگر هم باعث نشد تا من بتونم در فعاليتهاي خودم در بازار كسب و كار و تجارت موفقيت صد در صد و مطلق بدست بيارم و مسير رشد و پيشرفت رو به سرعت طي كنم . در مقاطع مختلف احساس قرار گرفتن در اوج و طعم پيروزي رو حس كردم اما در اثر كوچكترين نوساني دچار تزلزل و شرايط بحراني ميشدم چند نكته مهم منو از درباي متلاطم شكستها و موفقيتها به شرايط آرام و با ثبات امروز كشوند.
راه حلی كه يافتم؛
اول اينكه متوجه شدم اعتبار امری درونيه و ماداميكه بيرون از خودت به دنبال اون هستی در حال بزرگ كردن حبابی هستی كه هر روز نسبت به عوامل بيرونی حساس تر ميشه و امكان تركيدنش زيادتره، بنابراين بايد ارزشهاي خودتو بشناسی و به جای اينكه ملاكت برای دستيابی به اعتبار ، ديد و نگاه ديگران باشه ، می بايست به ارزشهای خودت پايبند باشی ، چقدر به صداقت و رعايت درستی پايبندی ؟؟،
همونقدر ارزشمند و معتبری !!! اين مسئله باعث شد تا به جای جلب نظر و رضايت ديگران مطابق ارزشهای خودم رفتار و زندگی كنم و برنامه هايی رو دنبال كنم كه متناسب با ارزشها و چشم انداز خودمه
دوم اينكه متوجه شدم ، براي توسعه يك كسب و كار و طي كردن مسير رشد ، ميبايست علائق خودم رو بشناسم و تو مسير انجام كاري كه عاشقش هستم حركت كنم ، اعتقادم اينه كه اكه صبح به عشق كارت از خواب بيدار نميشي و از ساعتهاي انجام كارت ، لذت نميبري ، همين لحظه اون كار رو رها كن و با انجام كاري كه حقيقتأ دوستش داري ، عشق و علاقت رو دنبال كن .
براي شناخت علائقم ميبايست اول خودم رو ميشناختم و بايد ميدونستم چجور تيپ شخصيتي دارم و براي انجام چه كاري مناسب هستم . از خودم سئوال كردم ، من از انجام چه كاري لذت ميبرم ؟و چه كاري رو حاضرم حتي مجاني انجام بدم . بنابراين سعي كردم با كمك تستها و روشهاي مطالعاتي مختلف بيشتر خودم و علائقم رو مورد بررسي قرار بدم
سوم متوجه شدم دستيابي به احساس رضايت دروني قسمت مهمي از هدف انجام كاري هست كه بهش علاقه داري به راستي چه چيز به جز پول و كسب ثروت ، دنبال نمودن علائق و رشد و پيشرفت باعث احساس رضايت دروني در من ميشد ؟؟؟!!! پاسخ اين سئوال مسير تازه اي رو پيش روي من قرار داد “تأثير مثبت بر زندگي افراد “
كاري كه انجام ميدم بايد به مشخصه ذاتي رو در خودش ميداشت و اون ايجاد تأثيرات مثبت در زندگي افراد و خدمت به ديگران بود
اما همه اينها براي شروعي دوباره و مطمئن كافي نبود !!! سئوال مهم اين بود كه چرا من و خيلي از افراد ديكه علي رغم استفاده از تجربيات ، تلاش زياد و هوش هيجاني بالا دچار خطا و اشتباهاتي ميشن كه اونها رو در گرداب و باطلاق شكست فرو ميبره و يا اونقدر سرعت رشد پاييني دارن كه نا اميد و سرخورده ميشن و از انجام فعاليتهاي قبلي دست بر ميدارن
اقداماتي كه انجام دادم؛
چون اين نياز خودم بود به دنبال كسب مهارت و اطلاعات و آگاهي در اين زمينه رفتم و با حضور مكرر در سمينارها و دوره هاي آموزشي مختلف و ساعتهاي بسيار زيادي مطالعه و گوش كردن به فايلهاي صوتي فراوون كه محتواي آموزشي داشتن و صحبت و تبادل نظر با برخي بزرگان كسب و كار و كارآفرينان موفق و يا حتي اساتيد تراز اول به نتيجه مثبت و مؤثري دست پيدا كردم .
چگونه انتخاب كردم كه مربي توسعه و شتابدهي كسب و كار باشم
اول اينكه متوجه شدم ، به آموزش و ارائه مشاوره به افرادي كه تمايل به دريافت كمك دارن و آموزش پذير هستند علاقه فراوان دارم و دوم اين امر موجب ميشه تا در مسير ارزشهاي خودم حركت كنم و احساس رضايت دروني رو در من ايجاد ميكنه و از اين طريق ميتونم بر زندگي افراد و كسب و كار اونها تأثير مثبت بگذارم و سوم.،روشن شدن نور اميد در دل افراد و ديدن موفقيت و شادي اونها ،احساس وصف ناپذير رو به من هديه ميده كه موجب دستيابي به زندگي غني و شادمان براي من ميشه و حس سپاسگزاري رو در من افزايش ميده
بنابراين با رعايت اصولي پايه اي كه از اساتيدم آموخته بودم شروع به انجام برنامه و روال جديدي در عرصه كسب و كار كردم كه به حق بايد بگم همه اين اصول مثل سوخت جت باعث حركت قدرتمند من در اين مسير شد

بازآفرینی و توسعه کسب و کار
در این دوره مباحث زیر به شما آموزش داده میشود تا کسبوکاری پر رونق و سود آور داشته باشید.

مسیر سبز بنبست ؛
من طبق برنامهریزی پیش رفتم اما چرا موفقیتی ندارم
گاهی همه چیز طبق برنامهریزی انجام شده اما هیچ موفقیتی حاصل نمیشود، مثال بسیار ملموس آن، شرکت نوکیا است که با اینکه با دقت زیاد و کیفیت بالا گوشی موبایل تولید میکرد اما هیچ موفقیتی در بازار گوشیهای همراه نداشت و در نهایت به شکست منجر شد. برنامهریزی و انتخاب مسیر باید براساس نیاز بازار و شرایط جامعه باشد و گرنه هیچ سودی که برای ما نخواهد داشت حتی منجر به شکست ما خواهد بود. مدل swot به شما کمک میکند شرایط بازار ،جامعه و کسبوکار خود را بهتر بشناسید و براساس آن تغییر مسیر یا بازآفرینی مسیر کنید.
- نقاط قوت من(کسبوکار من) کدامند
- درچه قسمتهایی ضعف دارم و ضعیفتر از رقبا عمل کردهام
- چه فرصتهای نهفتهای در بازار هست که با استفاده از نقاط قوتم میتوانم از آن استفاده کنم.
- چه تهدیدهای برای درآمد فعلیام وجود دارد و چطور میتوانم آن را به قرصت تبدیل کنم

بازاریابی یا بازارسازی ؛
این بازار از رقبای قدرتمند اشباع شده؟؟ بازار خودت را بساز !
در کسبوکارهای معمولی میتوان با باشناسایی نیاز فعلی بازار و برطرف کردن آن کسبوکار خود را بهبود ببخشید و یا فعالیتی تازه را آغاز کنید، اما نکته مهم اینست که برای خلق یک کسبوکار بی رقیب و منحصربفرد میتوان نیازی را که هنوز هیچ کس احساس نکرده برای مشتریان ایجاد کنیم و خودمان پاسخی برای آن بسازیم ، با استفاده از این بازار جدید میتوان به سرعت به موفقیت دست یابید . در این قسمت میتوانید ویدیو مربوط به جلسه بازاریابی ارزشگرا مربوط به جلسه یازدهم دوره را مشاهده کنید.

وفاداری مشتریان ؛
باید آنقدر عالی باشید که خریدار ، مشتری شود؛
خریدار یعنی خرید همین یکبار! برای خریدار تنها نکته مهم، پایینترین بودنِ قیمت است. اما مشتری از همه چیز شما راضی است و حاضر نیست حتی برای بالاتر بودن قیمت شما، شمارا رها کند. برخی از ما در کسبوکار خود نه تنها خریدار را به مشتری تبدیل نمیکنیم بلکه مشتریان را هم از خود دور میکنیم با آگاهی از عوامل موثر در وفاداری مشتریان و جلب رضایت آنها میتوان در ذهن مخاطب خود جایگاه ویژه داشته باشید
۱۵۰ مهارت طلایی؛
دوست دارید ۵ سال دیگر وضعیت کسب و کار شما چگونه باشد؟
برای کشتی بدون مقصد همه بادها موافق اند، البته هر بادی که بورزد کشتی را گمراه تر میکند. اولین حرکت برای رسیدن به نتیجه مطلوب، انتخاب هدف است. تعیین هدف باعث میشود که بفهمید چرا باید سختی ها را تحمل کنید و موانع را پشت سر بگذارید، استقامت کنید ، پایدار بمانید این “چرا ها” انگیزه شما برای ادامه مسیر خواهد بود. مهمترین نکته بعد از انتخاب هدف ، چرایی رسیدن به آن است، پاسخ این چراها همه یک چیز است : هدف ؛
وقتی هدفتان را انتخاب کردید انتخاب مسیر توسعه و برنامه ریزی منابع موجود کار مهم بعدی است که فقط از عهده شما برمی آید و اشتباه بزرگی است که آن را به دست کارمندان یا شخص دیگری بسپارید تا برنامه توسعه کسب و کار شما را تنظیم کند، چرا که هیچ کس دلسوزتر از شما برای کسب و کارتان نیست و هیچ کس به اندازه شما از فراز و نشیب آن با خبر نیست.
این ۱۵۰ مهارت به شما کمک میکند برنامهای همه جانبه تدوین کنید
و با خیال آسوده سُکان کسبوکار خود را بدست بگیرید؛

سرفصلهای این دوره آموزشی (دوره توسعه طلایی)
گروهبندی مهارتهای آموزشی این دوره
عوامل زیادی همواره موجب میشود تا شما علی رغم داشتن مهارتها و آگاهی در کسبوکارتان نا موفق باشید. بخشی از این موانع درونی هستند ، تولیدات ذهن برگرفته از باورها و خودانگاره های شما که همواره باعث می شوند ازاقدام و عمل دست بردارید و فرصت ها را از دست بدهید ،خبر خوب اینکه شما خالق و طراح سرنوشت خود هستید ، شما میتوانید با شناخت عملکرد ذهن و تاًثیرات آن ، افکارتان را در جهت بهبود زندگیتان به کار گیرید. شما ابرانسان قدرتمندی هستید، مادامیکه با شناخت خود، باورها و افکار و اقداماتتان را در جهت علائق و ارزشهایتان بکار گیرید. در این دوره نسبت به همه موانع موفقیت آگاه شده و بابرطرف نمودن آنها گامی موثری در رشد و پیشرفت خود برخواهید داشت.
اولین قدم برای موفقیت در زندگی فردی و شغلی ، سفر به درون خود و شناخت هویت فردیمان است.خودآگاهی و دروننگری به معنای رسیدن به درک روشنی از تواناییها و محدودیتهای خود است.خودآگاهی کمک میکند استعدادها، نقاط قوت و ضعف، تواناییها، ارزشها، احساسات، انگیزهها، خواستهها، باورها و تمایلات خود را بهتر بشناسید ، تا کارهایی که توانایی بهتری در انجام آنها دارید را شناسایی کرده و با پذیرش راحتتر نقاط ضعف و تلاش برای بهبود آنها، تمرکزتان را بر نقاط قوت بیشتر کنید.این شناخت آگاهانه، در رسیدن به موفقیت کمک زیادی به شما میکند.هریک از ما ویژگیهای فردی خود را داریم که مارا برای فعالیت در حیطهای توانمندتر مینماید.شناخت استعدادهای درونی گام مهمی در توسعه فردی است ،شما نیاز دارید در ابعاد گوناگون از تیپ شخصیتی خود آگاه شوید . علایق ما برگرفته از تیپ شخصیتی و سبک زندگیمان است و چنانچه از آن آگاه گردیم و در زمینه مورد علاقه مان مشغول به فعالیت شویم درصد موفقیت و رشد ما به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.در این دوره با روش کشف هویت درونی ، استعدادها و ویژگی های فردیتان آشنا می شوید ، مدلهای گوناگون شناخت انواع تیپ های شخصیتی را می آموزید و با بیوریتم فردی خود آشنا می شوید
ارزشها جهت و مهم های زندگی ما هستند ، بدون تصریح ارزشها امکان داشتن یک چشم انداز صحیح وجود ندارد و بدون یک چشم انداز و افق مطلوب شما قادر به هدفگذاری نیستید و گویی در هوای مهآلود در حال حرکت هستید. برای منطبق کردن تلاشهایتان بر جهت و مسیر درست میبایست ارزشها،چشم انداز و اهداف خود را مشخص کنید. هدفگذاری دارای شیوه های و تکنیکهای نوینی است ، که آگاهی از آنها شما را قادر می سازد نقشه راهی بی عیب و نقص را برای زندگی فردی و کسب و کارتان تهیه و تدوین کنید.
پس از آموزش تکنیک های نوین هدفگذاری ، گام به گام با شما همراه هستیم برای انجام عملی مواردی که آموختید. روشهای هدفگذاری در هزاره سوم و تعیین استراتژی مناسب را به شما می آموزیم که و در پایان این بخش سند راهبردی منسجم و هماهنگ را طراحی خواهید کرد ، که چراغ راهی برای حرکت شما به سمت آینده مطلوبتان خواهد بود.
راندمان و سطح کیفی عملکرد در دریافت نتایج بسیار مؤثر است ، یکی از عوامل بازدارنده ما برای رسیدن به اهدافمان ، عدم آگاهیو مهارت نسبت به مدیریت زمان و مدیریت الویتهاست ، وقفه هایی بر سر راه شما ایجاد می شود که راندمان شما را پایین آورده و شما به جای تمرکز بر الویتها به اموری می پردازید که زمانتان را به عنوان ارزشمندترین منبعی که در اختیار دارید از بین می برد .در این دوره فرمولهای کلیدی و تکنیکهایی را می آموزید که موجب تسهیل در امور و حذف موانع در کسب وکار و مهارت شما در مدیریت الویتها می گردد.
درک صحیح از اقتصاد به شما کمک می کند، مدیریت مالی صحیحی داشته باشید در ایجاد درآمد و و صرف منابع مالی مقتدر و هزینه ها را به درستی مدیریت کنید . در این بخش شما را با مقولهایجاد ارزش ذهنی برای خدمات و محصولاتتان آشنا خواهیم کرد، و مهندسی ارزش را با بیانی ساده به شما می آموزیم .
تمایز یکی از شاخصه های برند های معتبر دنیاست ، برای دیده شدن نیاز است که با دیگران متمایز باشید ، راه ایجاد تمایز خلق ایده و بکار گرفتن خلاقیت است. تولید ایده پردرآمدترین کار دنیاست اما روشهای خلق آن بسیار ساده است.پرورش خلاقیت در شما باعث میشود تا ایدههای ناب تولید کنید اما مهمتر از هرچیز بکار گرفتن ایده و عملی ساختن آن است که در این دوره روشهای تولید ایده را به شما آموزش خواهیم داد و منابع مهم آن را در اختیارتان قرار میدهیم.
دراین کارگاه کاربردی ، تکنیکهای خلق ایده را بصورت عملی به کمک هم بر روی کسب و کارتان پیاده سازی می کنیم و شما از ایده هایی که دریافت می کنید شگفت زده خواهید شد.
طی هر مسیر ناشناخته نیازمند مسیر راهی واضح و مشخص با جزئیاتی کامل است. کسبوکار ما با تغییرات روزافزون تکنولوژی و تغییر سلیقه مشتریان مواجه است و هر روز با آیندهای مبهم روبرو هستیم. با آگاهی از روش خلق مدل کسب و کار یا بیزینس مدل شما نقشه راهی مطمئن برای حرکت در مسیر توسعه و موفقیت خواهید داشت. در این دوره شما با اجزاء مهم کسب و کار خود آشنا می شوید و برای خلق بوم مدل کسب و کارتان مهارت می یابید . با آموزش انواع مدلهای درآمدی شما را با جریانهای در آمدی مضاعف در کسب و کارتان آشنا خواهیم کرد و اقداماتتان با داشتن بیزنس مدل هماهنگ ، مشخص و یکپارچه خواهد شد.
در کارگاه عملی بیزنس مدل کانواس ، گام به گام با شما همراه هستیم تا بوم مدل کسب و کارتان را خلق نمایید .در این کارگاه بسیار عالی از راهنمایی اساتید و تجربیات دیگر دوستان خود در دوره استفاده می کنید.
بدون اقدامات همه جانبه راهی برای در دسترس قراردادن محصولات و خدمات شما برای مخاطبانتان نخواهد بود ، درست مثل اینکه هتل پنج ستاره را در وسط بیایان با امکانات عالی احداث کنید و هیچ راه و تابلو مشخصی برای دسترسی به آن ایجاد نکنید .بازاریابی امروزه شکل و فرم جدیدی به خود گرفته و انواع مختلفی دارد . شما در طول دوره با تکنیک ها و روش های بازاریابی ارزش گرا آشنا و بر روی آنها مسلط می شوید.
امروزه مردم فقط به دنبال خرید محصول نیستند ، بلکه بیشتر به دنبال تجربه مطلوب و در یافت حس خوب و خاطره انگیزند .تجربه مطلوب و ارتباط ارزشمند و انسانی با مشتریان برای آنها احساس و خاطره خوب ایجاد می کند همه مخاطبان شما از شما کالا یا خدمتتان را می خرند تا نیازشان رفع شود اما در واقع آنها رفع نیاز می کنند تا حس خوبی داشته باشند ، طراحی تجربه برای مشتریان و روش ارتیاط مؤثر با آنها نیازمند مهارت وآگاهی است ، در این دوره به شما مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت تجربه مشتریان را می آموزیم.
تجارت آنلاین بالاترین میزان موفقیت را در چند سال گذشته داشته است. گردش مالی ١۵٠ هزار میلیاردی این بازار، عددی است که نباید از آن چشم پوشی کرد و اگر هنوز دست بکار کسب سهم خود از این بازار نشدهاید باید هرچه سریعتر اقدام کنید، پارادایم های جدید در راه است و هر کسب و کاری ناگزیر از همراه شدن با این پارادایم هاست ، سرعت تغییرات تکنولوژی بسیار زیاد شده و در آینده نزدیک ما دو نوع کسب و کار بیشتر نخواهیم داشت کسب و کارهایی که بخشی از خود را وارد فضای آنلاین کرده اند و دیجیتالی شده اند و کسب و کارهایی که دیگر وجود نخواهند داشت .در این دوره بطور کامل با دیجیتال مارکتینگ و روشهای مؤثر آن آشنا می شوید و چنانچه ثبت نامتان وی آی پی باشد یک وبسایت رایگان و یک پکیج آموزش مدیریت وبسایت را رایگان دریافت خواهید کرد.
روش های صحیح قیمت گذاری و آسان سازی مراحل خرید مشتریان . قیمت گذاری صحیح باعث میشود که خریدار کمتر قیمت را بهانه ای برای امتناع از خرید کند. توجه به واکنش های ذهنی مخاطبین به فاکتورها و اتیکتهای قیمت، کمک میکند تا بتوانید ترس از عدم خرید مشتری بواسطه قیمت را کنار گذاشته و با تخفیفهای مخرب محصول و یا خدمت خود را بی ارزش نکنید.
بدون فروش هر نوع خدمت و محصولی بدون کاربرد است و مانند خاکروبه بلا استفاده ، فروش مهارتی است ارزشمند که اصول و مبانی خود را دارد ، فروش به نوعی هنر متقاعد کردن است و ما همواره در حال متقاعد نمودن رئیس ، کارفرما ، کارمند ، همکار ، مشتری ، دوست ، فرزند با شریک زندگی خود هستیم ، در این دوره بطور کامل با مبانی و تکنیکهای کاربری فروش و انواع روشهای مهم قروشندگی آشنا می شوید و تبدیل به فروشنده و متقاعد کننده بهتری خواهید شد.
علم روز کسب و کار دنیا نشان داده که مدیریت امروزه جای خود را به رهبری در کسب وکارها داده است بدون آگاهی از تفاوت مدیریت و رهبری و بدون داشتن مهارت د ر رهبری شما کسب و کاری چابک و روبه رشد نخواهید داشت ، ما به شما کاربردیترین مهارتهای رهبری و مدیریت کسب و کار و روشهای صحیح استخدام منابع انسانی را می آموزیم.
هر کسب و کار موفقی برای رشد و توسعه کمی و کیفی نیازمند سیستم سازی است ، داشتن تفکر سیستمی و نگرش توسعه گرا لازم و ضروری است اگر شاهد توقف برخی کسب و کارها و یا عمر کوتاه بعضی دیگر ، دلیل آن نداشتن تفکر سیستمی و سیستم در این گسب و کارهاست .در این دوره با دریافت آموزش در این حوزه قادر خواهید بود فرایندهای کسب و کارتان را تعریف و طراحی کنید و ابزار مؤثری برای توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید . با سیستم سازی دیگر به عموان چرخ دنده اصلی کسب و کارتان عمل نخواهید کرد و وقت بیشتری را می توانید به تفریح ، خانواده و توسعه کسب و کارتان اختصاص دهید.
برند سازی علم روز کسب و کار دنیاست ،امروزه فراتر از مقوله بازاریابی آنچه موجب پذیرفتهشدن شما به عنوان یک منبع معتبر برای دریافت یک محصول یا خدمت توسط مشتری میشود ،علم برندسازی میباشد.هر کسب و کار برای ایجاد جایگاه در ذهن و قلب مخاطبانش نیازمند اقدامات همه جانبه در حوزه برند سازی است .برند موجودی ذهنی است و قبل از هرچیز نیاز به طراحی هویت و شخصیت دارد .برند را شما خلق می کنید و به مرور در ذهن مشتریانتان جان می گیرد ، در دوره توسعه طلایی با مبانی برندینگ و ماژول های طراحی هویت برند آشنا می شوید.
عصر اول برندینگ هویت و عصر دوم خلق ارزش و عصر سوم برندینگ تجربه سازی و عصر چهارم برند سازی شخصی است پشت هر کسبوکار موفقی ،برند شخصی موفقی قرار دارد و با برندسازی شخصی در جایگاه شماره یک به عنوان برترین نفر حوزه کسبوکار خود قرار خواهید گرفت .برندسازی شخصی،اِبراز تقویت شده افکار و عقاید شما، جهت تاثیرگذاری و جلب توجه است. برند شما ارزشمندترین دارایی نامشهود شماست .شما مدیر برند خود هستید و نیاز است تا برای بالا بردن ارزش و جایگاه خدمات و محصولاتتان همزمان با برند سازی سازمانی بر روی برند شخصی خود کار کنید و برای اینکار بایست گامهایی را بردارید که در دوره توسعه طلایی به همه آن موارد و ابزارها و مدلهای روز برندسازی شخصی دنیا خواهیم پرداخت.
در شروع دوره دوستان گروه بندی شده و درپایان دوره ، گروهها تمامی مواردی را که آموختند بصورت کریستالی به هم پیوند داده در یک پروژه فاندامنتال ارائه خواهند داد بدین معنا که همه اصولی را که آموختید بر روی یک کسب و کاری که مد نظر دارید پیاده کرده و نتایج ملموس آن را در جلسه نهایی ارائه می دهید . به شما تبریک می گوییم ، شما تبدیل به یک کارشناس با مهارتهای همه جانبه و آگاه به اصول کسب و کار شده اید و نه تنها می توانید در کسب و کار خود به عنوان مدیر و رهبر مؤثر باشید بلکه قابلیت انتقال تجربیات خود به دیگران را نیز خواهید داشت.
توضیحات کامل در مورد محتوای دوره
گوشهای از محتوای دوره
محتوای ناب این دوره آموزشی
محتوای این دوره به گونه ای تنظیم شده که ابتدا به توسعه فردی و شخصی میپردازد. در ادامه به سراغ توسعه کسبو کار میرویم و در آخر اصول روشهای کسب بازار و یا حتی ایجاد بازار کنج برای خودمان را یادمیگیریم در اینجا دو فایل صوتی که محتوای «توسعه فردی و شخصی» دارند را برای شما آورده ایم؛ ایمیل خود را وارد کنید و این دوفایل را دریافت کنید ، یا همینجا به آن گوش کنید.
شرکت کنندگان غیر حضوری ؛
اگر امکان حضور فیزیکی در جلسات دوره را ندارید، میتوانید بصورت غیر حضوری ثبت نام نموده و از محتوای دوره بصورت غیر حضوری استفاده نمایید. محتوای دوره طی بیست هفته به صورت فایلهای ویدئویی، و صوتی ، همچنین فایل PDF اسلایدها ، بهمراه محتوای پشتیبان ارائه شده در جلسات حضوری ، دراختیار شما قرار گرفته و از طریق یک گروه در یکی از شبکه های اجتماعی ، بطور مستقیم از طرف مدرسین دوره مورد پشتیبانی قرار می گیرید و ضمن بررسی تمرینات دوره می توانید از مشاوره مدرسین بهرهمند شوید. لازم به ذکر است برای ثبت نام در دوره غیر حضوری شما از تخفیفی ویژه برخوردار خواهید بود . ما تا زمان پیاده سازی اصولی که می آموزید در کسب و کارتان و دستیابی تان به موفقیت با شما همراه خواهیم بود .
هم اکنون می توانید با تکمیل این فرم برای ثبت نام در دوره غیر حضوری اعلام آمادگی کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید .
هزینه یا سرمایه گذاری؟!
سرمایه گذاری روی خود و کسب و کارتان، سودمندترین نوع سرمایه گذاری است که تا ۱۵ برابر برای شما بازگشت سرمایه خواهد داشت. با شرکت در این دوره سرمایهگذاری بزرگی روی کسبوکار خود خواهید کرد که در صورت بکار گرفتن اصولی که میاموزید زندگی فردی و شغلیتان رشد چشم گیری خواهد داشت

ثبت نام VIP
مبلغ سرمايه گذاری برای ثبت نام VIP در اين دوره ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان میباشد.
شرایط برای ثبت نام VIP بصورت اقساطی پرداخت ۴/۹٠٠/٠٠٠ تومان بصورت نقدى قبل از شروع دوره و چهار فقره چك هر كدام به مبلغ سه میلیون تومان با سرسيد يك ماه ، دوماه و سه ماه بعد از تاريخ شروع دوره می باشد.
امتیازات ثبت نام VIP
پکیج خدمات کامل را دریافت و نیازهای آتی کسب و کار خود را برآورده کنید

وبسایت کامل
در پایان این دوره شما یک وبسایت رایگان هدیه خواهید گرفت که آعازی برای حضور شما در فضا آنلاین و کسب و کار اینترنتی بوده و بازار جدیدی برای شما ایجاد میکند. ارزش این وبسایت بهمراه امکانات کاملی که دارد چیزی حدود ۳میلیون تومان خواهد بود.

پکیج ویدیویی آموزش مدیریت سایت
ارزش دوره حضوري این پکیج ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان میباشد که آن را با شرکت در این دوره و ثبت نام VIP به رایگان دریافت خواهید کرد و به کمک آن قادر خواهید بود بدون وابستگی به وب مستر ، وبسایت خود را مدیریت کنید

جلسه مشاوره رایگان
تمامی شرکت کنندگان VIP میتوانند یک جلسه مشاوره رایگان به ارزش ۴۵۰.۰۰۰ تومان داشته و درمورد محتوای دوره و کسب و کار خود مشورت کنند.

محتوای متنی و صوتی دوره
در پایان این دوره شما یک وبسایت رایگان هدیه خواهید گرفت که آعازی برای حضور شما در فضا آنلاین و کسب و کار اینترنتی بوده و بازار جدیدی برای شما ایجاد میکند. ارزش این وبسایت بهمراه امکانات کاملی که دارد چیزی حدود ۳میلیون تومان خواهد بود.

دهها کتاب صوتی
در طول دوره ده ها کتاب صوتی متناسب با نیاز شرکت کنندگان با ارزشی بیش از ۴۰۰.۰۰۰ تومان در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد.
همچنین با ثبت نام VIP شما شامل ۱۰٪ تخفیف برای حضور در ورکشاپها و سمینارهای اکادمی توسعه طلایی خواهید بود
سوالات متداول
تقریبا همه مراجعان ما نگرانیهایی دارند که مشترک است و براحتی قابل حل شدن است.
نگرانی خود را پیدا کنید و راه حل آن را بدانید
برای تغییر در روش پرداخت و یا پرداخت اقساطی اینجا کلیک کنید
این دوره پیشنیاز ندارد اما پسنیاز دارد! پس نیاز آن توجه و پیگیری شما برای انجام تمرینهایی است که به شما واگذار میشود تا بهتر و عمیقتر مفاهیم را درک کنید و بتوانید آنها را در کسبوکارخود مدل کرده و استفاده کنید.
اگر تصور کنید که چه نتیجهای در پایان این دوره دریافت میکنید و چگونه در ۴ماه با تکنیکهایی ساده کسبوکار شما رونق پیدا میکند ، متوجه خواهید شد که خیر، کاملا بصرفه است.
ضمن اینکه همه موارد زیر به رایگان به شما هدیه خواهد شد که ارزش عددی آن بیش از ۵میلیون تومان است . در نتیجه شما یک سرمایهگذری سودآور خواهید داشت :
- یک وبسایت به ارزش ۳ میلیون تومان
- پکیج ویدیویی آموزش مدیریت وب سایت
- پکیج ویدیویی آموزش دیجیتال مارکتینگ
- دو جلسه مشاوره
- فایلها و PDF های هر جلسه
- و چندین كتاب صوتي در زمینه کسبوکار بصورت رايگان
ضمن اینکه در پایان دوره شما ی تومان خواهید داشت و با افراد زیادی ارتباط پیدا خواهید کرد.
ناگفته نماند که این یک کارگاه تخصصی است و مدیران و صاحبان مشاغل بزرگی در آن شرکت خواهند داشت.
با شرکت در جلسه صفر دوره میتوانید پاسخ همه پرسشهای خود را بیابید. جلسه صفر درواقع جلسه رایگان پیش از شروع دوره است که به معرفی سرفصلهای دوره می پردازد
اگر در کار خود درامد خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.
واقعیت این است که دوره توسعه طلایی نه دوره امیدبخشی است و نه دوره یک شبه پولدار شدن. در این دوره اصول جدیدی و نوین بازاریابی و کسب و کار را یاد میگیریم. مفاهیمی که در چندسال اخیر در کشورهای توسعه یافته معرفی ، بررسی و اجرا شده است.
با یادگیری این موارد میتوانید موثرتر کارکنید ، بهینه تر کار کنید و بیشتر نتیجه بگیرید. همچنان به تلاش و پشت کار فراوان نیاز دارد. حتی بیشتر از قبل . اما تفاوت اینجاست که با اهرمسازی و سیستمسازی میتوانید ساعات کار مفید را بیشتر کنید و درامد یشتری کسب کنید.
برخی از افراد شرکت کننده در دوره توسعه طلایی
نظر تعدادی از شرکت کنندگان دوره توسعه طلایی

چطور ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در دوره توسعه طلایی و شروع سالی پر از موفقیت روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه جدید مشخصات خود را وارد کرده و مبلغ ثبت نام را بطور دستی وارد کنید و سپس پرداخت را تکمیل کنید

انتخاب نوع ثبت نام
ثبت نام به دوصورت VIP و عادی می باشد . مبلغ ثبت نام VIP معادل ۵ میلیون و ۴۰۰هزارتومان و ثبت نام عادی ۴میلیون تومان می باشد

تکمیل اطلاعات فردی
پس از انتخاب نوع ثبت نام ، روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه جدید اطلاعات فردی خود را برای پیگیری پرداخت خود وارد کنید

پرداخت وتکمیل ثبت نام
برای ادامه و تکمیل ثبت نام ، مبلغ ثبت نام خود را به شماره کارت ۸۰۳۱-۲۹۳۳-۰۶۱۰-۵۰۴۷ بنام کیانوش سیاح واریز بفرمایید و رسید آن را به تلگرام شرکت ارسال کنید.
زمان و محل برگزاری کلاسهای دوره
محوريت موضوعات دوره ؛ توسعه فردى، برندسازى شخصى ، مبانى و تكنيكهاى مديريت كسب و كار و برندسازى تجارى
شروع دوره از نيمه اول بهمن ماه ۹۸
سه شنبه هر هفته از ساعت ١٦:٣٠ الى ٢٠:٣٠ (٣٠دقيقه استراحت و پذيرايى ميان وعده )
مدت دوره : پنج ماه و نيم – ٢٢ جلسه (هرهفته يك جلسه سه و نيم ساعته )
٨٠ ساعت آموزش
محل برگزارى ؛ آكادمى توسعه طلايى
(اصفهان -سیتی سنتر -طبقه سوم
جنب ودینگ سنتر – واحد A3-42)