برندینگ و خدمات برندسازی

ابتدا باید بدانید، برند، موجودیتی ذهنی است که در عین داشتن ثبات دارای پویایی است،برندسازی فرایندی است برای خلق یک موجودیت ذهنی و ارزشمند. این فرایند شما را مالک دارایی نامشهود اما ارزش آفرین می نماید و در دراز مدت نه تنها محصول و خدمات شما را در رتبه شماره یک قرار می دهد بلکه سازمان شما را به هویتی دوست داشتنی تبدیل می کند.کمی صبور باشید ، کمی جلوتر مثال و داستانهایی از برندهای برتر دنیا را مطالعه کنید تا بهتر متوجه مطلب بالا شوید.
برند سازی تجاری

فلسفه وجودی برند

اصلی ترین فلسفه وجودی و شکل گیری برند از ابتدا ایجاد تمایز بوده

ابتدا سازمانها متوجه شدند برای شناخته شدن از سوی مشتریان و تبدیل شدن به انتخاب آنها، می بایست در نوع و نحوه ارائه محصول و خدمات شان تفاوت ایجاد کنند. اما خیلی زود به این نتیجه رسیدند؛ داشتن تفاوت ، رنگ ، نشان یا بسته بندی خاص به اندازه کافی موجب دیده شدن و مورد انتخاب قرار گرفتن نشده و برای این امر می بایست دلیلی برای ترجیح مشتریان ایجاد کنند، مزیتی که موجب شود به جای انتخاب محصولات رقبا ، مشتریان، محصول و خدمت آنها را انتخاب نمایند.بنابراین ایجاد مزیت رقابتی یا وجه تمایز در دستور کار سازمانهای پیشرو قرار گرفت.ایجاد مزیت رقابتی در مرحله نخست بر روی شکل، فرم، نوع محصولات و کیفیت آنها طراحی و اعمال می شد، اما به مرور تبدیل به خلق ارزشی نوآورانه در جهت منفعت مخاطبان گردید، چیزی فراتر از خدمت و محصول و فراتر از ذهن مشتریان.اینجا دقیقاً نقطه ای بود که جایگاه سازی در ذهن مخاطبان درجه اهمیت بالایی پیدا کرد
برند چیست

برند

فلسفه وجودی برند …

یکی برند بود

یکی نبود

قرار گرفتن در قله و انتخاب اول بودن آرزو هر صاحب کار و کسب یا سازمان است .اما تحقق این امر نیازمند نگرش ارزش گرا ، آگاهی و اقدامات عملی با تلاش زیاد و مستمر است .درست است که عرصه رقابت در کار و کسب های کشورمان ایران تنگاتنگ است، اما خبر خوب اینکه با داشتن نگرشی ارزش گرا و انجام اقدامات عملی متناسب با آن شما به سرعت میان همه همتایان و در حوزه فعالیت خود می درخشید و با جایگاه سازی در ذهن مشتریان ، انتخاب اول شان خواهید بود.بنابراین برند بودن یا نبودن، حاصل یک نگرش و انجام اقدامات صحیح و مؤثری است که در ذهن مخاطبان تداعیات مثبت ایجاد کرده و موجب می شود تا همیشه در یادها بمانیدو انتخاب مشتریان خود باشید.

برندسازی

برندینگ و خدمات برندسازی

ابتدا باید بدانید، برند، موجودیتی ذهنی است که در عین داشتن ثبات دارای پویایی است،برندسازی فرایندی است برای خلق یک موجودیت ذهنی و ارزشمند. این فرایند شما را مالک دارایی نامشهود اما ارزش آفرین می نماید و در دراز مدت نه تنها محصول و خدمات شما را در رتبه شماره یک قرار می دهد بلکه سازمان شما را به هویتی دوست داشتنی تبدیل می کند.کمی صبور باشید ، کمی جلوتر مثال و داستانهایی از برندهای برتر دنیا را مطالعه کنید تا بهتر متوجه مطلب بالا شوید.

فلسفه وجودی برند

فلسفه وجودی برند

اصلی ترین فلسفه وجودی و شکل گیری برند از ابتدا ایجاد تمایز بوده

ابتدا سازمانها متوجه شدند برای شناخته شدن از سوی مشتریان و تبدیل شدن به انتخاب آنها، می بایست در نوع و نحوه ارائه محصول و خدمات شان تفاوت ایجاد کنند. اما خیلی زود به این نتیجه رسیدند؛ داشتن تفاوت ، رنگ ، نشان یا بسته بندی خاص به اندازه کافی موجب دیده شدن و مورد انتخاب قرار گرفتن نشده و برای این امر می بایست دلیلی برای ترجیح مشتریان ایجاد کنند، مزیتی که موجب شود به جای انتخاب محصولات رقبا ، مشتریان، محصول و خدمت آنها را انتخاب نمایند.بنابراین ایجاد مزیت رقابتی یا وجه تمایز در دستور کار سازمانهای پیشرو قرار گرفت.ایجاد مزیت رقابتی در مرحله نخست بر روی شکل، فرم، نوع محصولات و کیفیت آنها طراحی و اعمال می شد، اما به مرور تبدیل به خلق ارزشی نوآورانه در جهت منفعت مخاطبان گردید، چیزی فراتر از خدمت و محصول و فراتر از ذهن مشتریان.اینجا دقیقاً نقطه ای بود که جایگاه سازی در ذهن مخاطبان درجه اهمیت بالایی پیدا کرد

قرار گرفتن در قله و انتخاب اول بودن آرزو و رویای هر صاحب کار و کسب یا سازمان است .اما تحقق این امر نیازمند نگرش ارزش گرا ، آگاهی و اقدامات عملی همراه با تلاش زیاد و مستمر است .درست است که عرصه رقابت در کار و کسب های کشورمان ایران تنگاتنگ است، اما خبر خوب اینکه با داشتن نگرشی ارزش گرا و انجام اقدامات عملی متناسب با آن شما به سرعت میان همه همتایان و در حوزه فعالیت خود می درخشید و با جایگاه سازی در ذهن مشتریان ، انتخاب اول ایشان خواهید بود.بنابراین برند بودن یا نبودن، حاصل یک نگرش و انجام اقدامات صحیح و مؤثری است که در ذهن مخاطبان تداعیات مثبت ایجاد کرده و موجب می شود تا همیشه در یادها بمانیدو انتخاب مشتریان خود باشید.


داستان کمپین تبلیغاتی برند پپسی در سال 1981

داستان کمپین تبلیغاتی برند پپسی در سال 1981


داستان کمپین تبلیغاتی برند پپسی در سال 1981

در این کمپین تبلیغاتی کمپانی پپسی تصمیم گرفت تا در مراکز خرید و سایر مکان‌های عمومی سراسر کشور آمریکا محصولات خود را با محصولات کوکاکولا، بدون هیچ گونه نشانی از بسته بندی مشخص از آنها، نوشیدنی ها را به رقابت بگذارد، ، در هر مکان نماینده پپسی این تست چشایی را روی یک میز با دو فنجان سفید انجام می داد: یکی حاوی پپسی و دیگری حاوی کوکاکولا.از افراد مورد آزمایش خواسته می شد که هر دو نوشیدنی را بچشند و سپس نوشیدنی را که دارای طعم بهتر بوده وآن را ترجیح می دهند انتخاب کنند.

این چالش در بیشتر تبلیغات تلویزیونی پپسی به نمایش درآمده است.همانطور که انتظار می‌رفت بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان پپسی را به عنوان طعم مورد علاقه خود انتخاب کردند اما برای دور دوم که حق انتخاب با اطلاع از نام برند را داشتند بیش از ۶۷ درصد کوکاکولا را انتخاب کردند.

اما آیا طعم نوشیدنی تغییر کرده بود؟؟ آیا کوکاکولا دارای ارزشی بیشتر از طعم محصولات خود در ذهن مشتریان وفادارش بود؟

ارزش ذهنی در برابر ارزش کاربردی
همواره پیروز است.


ارزش ذهنی در برابر ارزش کاربردی همواره پیروز است.

درآمد واقعی امروزه از فروش محصولات یا خدمات باکیفیت حاصل نمی شود ، بلکه کیفیت بدیهی ترین ویژگی هر خدمت و کالاست ، در واقع این تمایز و ارزش ذهنی برند است که باعث ایجاد جایگاه در ذهن مخاطبان می شود و مشتریان علاوه بر پرداخت قیمت ارزش کاربردی محصول شما، به برند شما علاقه نشان داده و حتی حاضرند قیمت بالاتری را بپردازند تا از تمایز سازمان شما بهره برده و منفعتی فراتر از محصول بدست آورند.

نبردگاه برند ها

برای ایجاد ارزش ذهنی و تبدیل شدن به یک هویت دوست داشتنی، شما به ایجاد جایگاه در ذهن مخاطبان نیاز دارید.بنابراین اولین مرحله در فرایند برندسازی ایجاد تداعیات مثبت است.نبردگاه برندها در ذهن مشتریان است، در ذهن آنهاست که سامسونگ و اپل در حال نبرد برای جایگاه سازی هستند، بدون انکه شما متوجه باشید برند ورزشی نایکی و آدیداس در ذهن شما در حال رقابت هستند و کوکاکولا و پپسی در تلاش برای گرفتن سهم از ذهن شما.

اقدامات 360 درجه

تداعیات مثبت در اثر انجام اقدامات همه جانبه و ۳۶۰ درجه در ذهن مخاطبان شکل می گیرد.اقداماتی مانند: بروز یک هویت اصیل و یکپارچه، عمل به قول و وعده برند، ارائه خدمات و محصولات باکیفیت ونوآورانه، پاسخگویی و ارائه سرویس، قبل، در حین و بعد از فروش، ارتباط صمیمانه و مداوم با مشتریان ، طراحی تجربه مطلوب، کمپین های تبلیغاتی اثر بخش، انجام مسئولیت اجتماعی توسط برند و ……

بخش مهمی از این اقدامات بر ناخوداگاه مشتریان اثر می گذارد و با استفاده از روش INCEPTION یا تلقین انجام می شود .در لایه های عمیق تر، برندها از طریق گره زدن هویت خود به ناخوداگاه مخاطبان، باعث می شوند آنها برای بروز هویت درونی خویش محصولات آن برند را انتخاب کنند و آن را عاملی برای نشان دادن هویت و سبک زندگی خود بدانند.

برندسازی

این روزها برندسازی به بخشی جدانشدنی از کسب و کارهای قدرتمند تبدیل شده است، بطوریکه موفقیت در ارائه محصولات بدون داشتن مزیت رقابتی و استراتژی برندسازی دور از ذهن بنظر می رسد.

دیدگاه مشتریان نسبت به خدمات و محصولات برند بسیار تعیین کننده است ،همه چیز به دیدگاه و نظر مشتریان بستگی دارد، برندها برای تسلط بر دیدگاه مخاطبان، دست به اقداماتی می زنند تا تصویر و جایگاهی که مایلند در ذهن آنها بسازند و تبدیل به یک هویت دوست داشتنی گردند.برندسازی فراتر از ارائه محصول با کیفیت است. برند در واقع یک سبک زندگیست، یک حس و حال خوب . یک معیار برای اینکه اورا انتخاب کنید و نه رقیب و هم ترازش را

برند بازتاب روابط سازمانی و انسانی میان کار و کسب با مخاطبین، مشتریان و مراجعین است.

بخش اعظم حس مطلوبی که به مشتری می دهید با طراحی تجربه مطلوب برای او امکان پذیر است، اینکه کیفیت دریافت شده در اثر استفاده از محصول و خدمت ما در آنها چه حس و تجربه ای ایجاد نموده است. یکی از موفق ترین کمپانی ها در ایجاد طراحی تجربه مطلوب برای مشتری، کمپانی بنز است .بطوریکه همه ما ایرانی ها از نام برند بنز برای تاکید بر کیفیت، ماندگاری، پرستیژ و ارزش هر محصولی استفاده میکنیم و اصطلاحاً هرگاه قصد داریم تا محصول یا چیزی را عالی و درجه یک جلوه دهیم می گوییم مثل بنزِ.

فرم مشاوره

رزرو جلسه مشاوره

YYYY slash MM slash DD
توجه: لطفا درخواست خود را فقط برای روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ثبت و ارسال نمایید.
ساعت جلسه(Required)

تاثیر بر ناخودآگاه

در سال ۲۰۱۴ کوکاکولا با انتشار چندین تیزر تبلیغاتی به استقبال کریسمس رفته بود و سعی کرد به مخاطبان خود یاداوری کند با شرکت در کمپین “کسی را خوشحال کن”، با کارهای کوچک خود شادی و خوشحالی را به دیگران منتقل کنند.این کمپین می‌گوید زمان، توجه، عشق و خندۀ خود را با خانواده، دوستان و حتی غریبه‌ها به اشتراک بگذارید.کوکاکولا مسئولیت اجتماعی سازمان CSR ، خود را چیزی فراتر از فعالیت‌های روزمره تعیین کرده است و آن هم چیزی نیست جز انتشار شادی در میان مردم.

کوکاکولا  به عنوان یکی از برندهای برتر جهان،اکثر اقدامات خود را بر روی ایجاد حس شادی متمرکز نموده و با شعار خود یعنی open happiness ، سعی کرده است پیام‌آور شادی و سرخوشی باشد، حتی کمپین های تبلیغاتی خود را بر ایجاد حس خوشحالی و گذراندن اوقات خوش برای مخاطبانش قرار داده است .

اما چه چیزی برند کوکاکولا را منحصر به فرد کرده؟

اما چه چیزی برند کوکاکولا را منحصر به فرد کرده؟

جالب است که بدانید، در کمپین تعطیلات در راه است کاروان شادی کوکاکولا شامل پنج کامیون که هر یک با ۳۰ هزار چراغ قرمز و سفید تزئین شده بود، به ۲۰۰ شهر سفر کرد تا پیام‌آور شادی در میان مردم باشند. کوکاکولا قصد داشت با اجرای این کمپین، این پیام را القا کند که نوشیدن نوشابه های این کمپانی، حتی در فصل سرد زمستان نیز روشنی بخش منازل ما خواهد بود.اما ایا برندسازی با ایجاد این تداعیات و کمکی که به پیشرفت کسب و کار ها می‌کند، فقط به فروش و ارائه خدمات خلاصه میشود؟

هرساله حدود ۳ میلیون نفر برای گرفتن پوزیشن شغلی برای کار در کمپانی گوگل ثبت نام می‌کنند اما فقط حدود ۲۰هزار نفر استخدام می‌شوند، این آمار به وضوح نشان دهنده تاثیر نام و قدرت برند این کمپانی است

هرساله حدود ۳ میلیون نفر برای گرفتن پوزیشن شغلی برای کار در کمپانی گوگل ثبت نام می‌کنند اما فقط حدود ۲۰هزار نفر استخدام می‌شوند، این آمار به وضوح نشان دهنده تاثیر نام و قدرت برند این کمپانی است

ایجاد تداعیات مثبت و قوی باعث می شود افراد درجه یک و کارمندان عالی جذب برندها شوند.

ایجاد تدعیات مثبت و قوی باعث می شود افراد درجه یک و کارمندان عالی جذب برندها شوند.

چه کسی و چطور این تداعیات را ایجاد می کند؟

چه کسی و چطور این تداعیات را ایجاد می کند؟

پاسخ کاملاً مشخص است، شما این کار را از طریق زیر انجام می دهید:

خلق و رفتار آگاهانه

خلق و رفتار ناآگاهانه

شما خواسته یا ناخواسته با نوع محصول، خدمات و ارتباطاتتان تصویری اولیه برای مخاطب ایجاد می کنید.این تصویر بر اساس تجربه یا کیفیتی که به مخاطب ارائه می‌کنید در ذهن او نقش می بندد، این تجربه تبدیل به احساس، و این احساس، ادراکی را در مخاطب ایجاد میکند و باعث میشود، مخاطب بر اساس درک، آگاهی و کیفیتی که از برند شما دریافت می‌کند، تعریفی در ذهن خود داشته باشد

فرم مشاوره

رزرو جلسه مشاوره

YYYY slash MM slash DD
توجه: لطفا درخواست خود را فقط برای روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ثبت و ارسال نمایید.
ساعت جلسه(Required)

برند یک هویت دوست داشتنی

برند یک هویت مشخص، با کیفیت و دوست داشتنی است.که در ذهن، قلب و یاد مخاطبین و مشتریان ساخته و تداعی می‌شود.چگونه افراد عاشق یک برند می‌شوند؟دریافت پاسخ ساده و کوتاه به پرسش فوق، نیازمند کمی تأمل در مدل زیر است.

اقدامات 360 درجه متناسب با هویت

نقل است از پیتر دراکر (نظریه پرداز بزرگ حوزه مدیریت) که می گفت :به یاد دارم که معلم ابتدایی از ما پرسید : در آینده به خاطر چه چیزی باید از شما یاد کنند؟پیتر دراکر برند را به آنچه مخاطبان شما درباره محصولات شما می‌گویند تعبیر کرده است، برند شما چیزی نیست که شما می گویید، بلکه چیزی است که مخاطبان در مورد شما می گویند .برای مثال اگر میخواهید به عنوان انسانی مهربان، فداکار، سخت‌کوش یا … یاد شوید باید رفتار، عملکرد، و فعالیت هایی در این راستا داشته باشید، اگر میخواهید برندی با ارزش، محترم، دوست داشتنی و قابل اعتماد را در ذهن مخاطبان تداعی کنید، باید اقدامات ۳۶۰ درجه شما حول این اهداف باشد.

فرم مشاوره

رزرو جلسه مشاوره

YYYY slash MM slash DD
توجه: لطفا درخواست خود را فقط برای روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ثبت و ارسال نمایید.
ساعت جلسه(Required)

برند دوست داشتنی

اما چه چیزی باعث ایجاد وفاداری مخاطب می‌شود، که فراتر از دلایل منطقی است،چگونه افراد عاشق یک برند می‌شوند؟ دریافت پاسخ ساده و کوتاه به پرسش فوق، نیازمند کمی تأمل در مدل مثلث شکل زیر است

رمز و راز

اولین راس مثلث فوق که یک برند دوست داشتنی را می‌سازد، ایجاد رمز و راز است، این کار از طریق فضایی که ایجاد می‌کنیم ، داستان های الهام بخش و جذاب مربوط به گذشته،حال و آینده، اسطوره ها و نمادها و … انجام می شود.اسطوره و نمادهایی که در هویت سازی از آنها استفاده می‌کنیم، فضای که می سازیم همگی بخشی از این راز ، قدرت و زیبایی را به ذهن مخاطب القاء می کند و بدین طریق می توانیم الهام‌بخش تداعیاتی باشیم که میخواهیم از ما در ذهن مخاطبان باقی بماند.

صمیمیت

صمیمیت: تعهدی که از خود نشان می‌دهید، توجهی که که به مخاطب می کنید، همدلی و اشتیاقی که ایجاد می‌کنید، رفتار صمیمانه، و ارتباطات ارزشمندی که ایجاد و حفظ می کنید، همه این موارد دست به دست هم می‌دهد تا شما بتوانید هویت برندی دوست داشتنی را در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید و سهم از قلب و ذهن آنها داشته باشید.

صمیمیت: تعهدی که از خود نشان می‌دهید، توجهی که که به مخاطب می کنید، همدلی و اشتیاقی که ایجاد می‌کنید، رفتار صمیمانه، و ارتباطات ارزشمندی که ایجاد و حفظ می کنید، همه این موارد دست به دست هم می‌دهد تا شما بتوانید هویت برندی دوست داشتنی را در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید و سهم از قلب و ذهن آنها داشته باشید.

احساس

احساس مطلوب را می توان با روشهای گوناگون در مخاطبان ایجاد نمود :

حس خوب را می توان به روشهای گوناگون در مخاطب ایجاد کرد، مواردی مانند ؛ برخورد و ارتباط مناسب، تجربه سازی مطلوب (بازی سازی ، ایجاد هیجان وسرگرمی و …) ، آوای منحصر بفردی که از هویت برند سرچشمه گرفته و به گوش می رسد، رایحه خاصی پراکنده در فضا و یا رایحه ای که از محصولات شما به مشام می رسد و همواره نام برند شما را به ذهن مخاطب یادآوری می کند.

در مجموع اگر بخواهیم برندسازی را در یک واژه خلاصه کنیم به Experience Design یا طراحی تجربه می‌رسیم.تجربه مطلوبی که ایجاد احساس می کند و خاطره ای را در ذهن می سازد، برندآفرینی چیزی جز خاطره سازی در ذهن مخاطبان شما نیست!

تنها خاطره ها به یاد می مانند و تداعیات مثبت موجب می شود تا آنها به راحتی شما را به خاطر اورده و در هر جا انتخاب اول انها باشید.

فرم مشاوره

رزرو جلسه مشاوره

YYYY slash MM slash DD
توجه: لطفا درخواست خود را فقط برای روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ثبت و ارسال نمایید.
ساعت جلسه(Required)

محصولات کمپانی پوشاک و اکسسوری نایکی را در ذهن تداعی کنید ، به غیر از کیفیت و حرفه ای بودن محصولات ، استفاده از آنها قهرمان درون شما را بیدار می کند و حس قهرمان بودن به شما می دهد .سالهاست که کمپانی نایکی در کمپینهای تبلیغاتی خود از قهرمانان ورزشی استفاده می کند و حتی در تولید محصولات جدید خود نام و لوگو شخصی آنها را بر روی محصولات درج می کند، محصولاتی مانند کالکشن مایکل جردن( کفشهای ایر جردن) ، محصولات کوبی برایانت و ….

خلق ارزش ، تمایز ، توسعه طلایی

برندسازی

نیاز به مشاوره دارید؟

جایگاه سازی برند

یکی برند بود ، یکی نبود

قرار گرفتن در قله و انتخاب اول بودن آرزو هر صاحب کار و کسب یا سازمان است .اما تحقق این امر نیازمند نگرش ارزش گرا ، آگاهی و اقدامات عملی با تلاش زیاد و مستمر است .درست است که عرصه رقابت در کار و کسب های کشورمان ایران تنگاتنگ است، اما خبر خوب اینکه با داشتن نگرشی ارزش گرا و انجام اقدامات عملی متناسب با آن شما به سرعت میان همه همتایان و در حوزه فعالیت خود می درخشید و با جایگاه سازی در ذهن مشتریان ، انتخاب اول شان خواهید بود.بنابراین برند بودن یا نبودن، حاصل یک نگرش و انجام اقدامات صحیح و مؤثری است که در ذهن مخاطبان تداعیات مثبت ایجاد کرده و موجب می شود تا همیشه در یادها بمانیدو انتخاب مشتریان خود باشید.

کمپین تبلیغاتی برندینگ

داستان کمپین تبلیغاتی برند پپسی در سال ۱۹۸۱

در این کمپین تبلیغاتی کمپانی پپسی تصمیم گرفت تا در مراکز خرید و سایر مکان‌های عمومی سراسر کشور آمریکا محصولات خود را با محصولات کوکاکولا، بدون هیچ گونه نشانی از بسته بندی مشخص از آنها، نوشیدنی ها را به رقابت بگذارد، ، در هر مکان نماینده پپسی این تست چشایی را روی یک میز با دو فنجان سفید انجام می داد: یکی حاوی پپسی و دیگری حاوی کوکاکولا.از افراد مورد آزمایش خواسته می شد که هر دو نوشیدنی را بچشند و سپس نوشیدنی را که دارای طعم بهتر بوده وآن را ترجیح می دهند انتخاب کنند.

کمپین تبلیغاتی پپسی

ادامه داستان کمپین

این چالش در بیشتر تبلیغات تلویزیونی پپسی به نمایش درآمده است.همانطور که انتظار می‌رفت بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان پپسی را به عنوان طعم مورد علاقه خود انتخاب کردند اما برای دور دوم که حق انتخاب با اطلاع از نام برند را داشتند بیش از ۶۷ درصد کوکاکولا را انتخاب کردند.

اما آیا طعم نوشیدنی تغییر کرده بود؟؟ آیا کوکاکولا دارای ارزشی بیشتر از طعم محصولات خود در ذهن مشتریان وفادارش بود؟

ارزش ذهنی در برابر ارزش کاربردی همواره پیروز است.

درآمد واقعی امروزه از فروش محصولات یا خدمات باکیفیت حاصل نمی شود ، بلکه کیفیت بدیهی ترین ویژگی هر خدمت و کالاست ، در واقع این تمایز و ارزش ذهنی برند است که باعث ایجاد جایگاه در ذهن مخاطبان می شود و مشتریان علاوه بر پرداخت قیمت ارزش کاربردی محصول شما، به برند شما علاقه نشان داده و حتی حاضرند قیمت بالاتری را بپردازند تا از تمایز سازمان شما بهره برده و منفعتی فراتر از محصول بدست آورند.

نظرات کسانی که به ما اعتماد کردند

جواب سوال متداول اول این ست که

پاسخ سوال 2 به این صورت می باشد که

پاسخ سوال سوم به این صورت می باشد

برند هایی که با ما همکاری کردند

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

دیدگاهتان را بنویسید