لحظه‌های ناب و واقعی زندگی جایی خارج از محدوده امن زندگی و در مسیر دستیابی به رویاها رخ می‌دهند.

زندگی یک سفر قهرمانی یا بهتر بگویم یک ماجراجویی دلیرانه است.

چیزی به اسم زندگی مطمئن و آرام وجود ندارد، در این سفر ماجراجویانه ریسک بخشی از زندگی نیست ، در واقع خود زندگی است.

لازمهً این سفرِ معنادار و شجاعانه، افزایش ظرفیت‌های درونی است .

پولاریس

راهنمای درخشانیست برای افزایش ظرفیتهای درونی، عبور از موانع، حرکت در جهت صحیح و  قرار گرفتن در

جایگاه شماره یک

افزایش ظرفیت درونی

عبور از موانع

حرکت در جهت صحیح

جایگاه شماره یک

پولاریس  (دوره جامع برندسازی شخصی)

میخواهم در این دوره شرکت کنم

در دوران کودکی فکر می کردم، هر کسی در آسمان یک ستاره مخصوص خودش دارد، گاهی شبها که به آسمان خیره می شدم، حس و حال عجیبی داشتم، همیشه سعی می کردم، پر نورترین ستاره را برای خودم انتخاب کنم.

پولاریس به چه معناست ؟

پولاریس(Polaris) معروف به ستاره قطبی یا شمالی یکی از درخشانترین ستاره ها در آسمان است.

پولاریس در راستای محور چرخش زمین قرار دارد و یک ویژگی منحصر به فرد دارد، ثابت است و حرکت نمی‌کند.

البته پولاریس دارای حرکت نامحسوس است، به همین دلیل به چشم ناظران ثابت به نظر می رسد.

“درخشان و با ثبات”

در گذشته جی پی اس یا مسیر یاب در کار نبود و دریانوردان، کاروانیان، مسافران و … از ستاره قطبی برای جهت یابی استفاده می کردند، در واقع ستاره قطبی توانسته به عنوان یک راهنمای همیشگی خیلی از انسانها را مجدداً به خانه‌شان بازگرداند.
از پولاریس برای جهت یابی، تعیین عرض جغرافیایی و تعیین زمان در شب می توان کمک گرفت.

همه ما به یک پولاریس نیازمندیم ستاره راهنمایی که به ما یادآوری می‌کند که به کجا میرویم و چه کاری را می‌خواهیم انجام دهیم .
پولاریس راهنمایی برای کشف مأموریت و افسانه شخصی ما در زندگیست و به ما کمک می کند تصمیمات هوشمندانه منطبق بر رسالت فردیمان بگیریم.

فرض کنید در سفر قهرمانی زندگی در تاریکی جنگل هستید و پولاریس به مسیرتان روشنایی می بخشد و به شما کمک می کند در مسیر صحیح باقی بمانید.

پولاریس برای هر انسانی منحصر به فرد است، برای پیدا کردن پولاریس منحصر بفردتان می بایست علایق قلبی و ارزشهای درونی تان را دنبال کنید.
پولاریس با قلبتان حرف میزند کافیست در قلبتان به زمزمه هایش گوش بسپارید به شما خواهد گفت به کدام جهت حرکت کنید

ما نام پولاریس را از معنا و هویت دوره جامع برندسازی شخصی برگرفته ایم. دوره برند سازی شخصی همان پولاریس و راهنمای شما برای تبدیل شدن به ستاره درخشان در آسمان زندگی است.

لزوم و اهمیت برند سازی شخصی

دوره برندسازی شخصی( پولاریس) بستری است برای ساخت ارزشمند ترین دارایی نامشهود زندگیتان و شاید برندسازی شخصی مهم ترین کار زندگیتان باشد.

برند شخصی ارزشمندترین دارایی نامشهود شماست زیرا طبق مطالعات پژوهشگران آینده شناسی، در فاصله کمتر از سه سال از امروز، بزرگترین سرمایه هر فردی، تنها و تنها نام و نشان و شخصیت یکتای خود اوست . هویت یکپارچه درونی و بیرونی فرد که در بیان تخصصی امروزه به آن برند شخصی می گویند.
 

دوره برندسازی شخصی (پولاریس) سفری است به اعماق درون ، سفری جذاب که محصول آن شناخت لایه های پنهان درون و خودشناسی است.

برندسازی شخصی ابزاری برای شناخت دایره شایستگی و تمرکز بر آن است، شناخت ارزش ها، عـلایق، استـعدادها و هدفگـذاری در راستـای آن کمـک می کند با سـرعت بیشتری به جایگاه مطلوب خود دست پیدا کنید.

پولاریس

تعریف برند سازی شخصی

برندسازی شخصی فرآیند ایجاد تصویر و جایگاه متمایز ،  مطلوب ، محترم و ماندگار در ذهنیت عموم مخاطبان و تسخیر قلب آنهاست.

برندسازی شخصی اهرمی استراتژیک و قدرتمند است که ضمن افزایش ظرفیتهای درونیتان، به شما کمک می کند نسخه بهتری از خود را پرورش و نشان دهید.

پولاریس  (دوره جامع برندسازی شخصی)

میخواهم در این دوره شرکت کنم

هدف از برندسازی شخصی

  • بخشی از اقدامات در برندسازی شخصی، درونی و متمرکز برخود و بخشی از اقدامات، بیرونی و درجهت تأثیر گذاری برجهان پیرامون است.
  • برندسازی شخصی فرایندی از جنس کشف هویت درونی، پرورش نیرومندی های منش، افزایش تخصص و مهارتهاست.

“هدف این است تا از این طریق در قلب و ذهن افرادی که به تخصص مان نیاز دارند جایگاهی ویژه یافته ، ماندگار شویم

و از برآیند نیک آن برای تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی استفاده کنیم.”

  • هدف از برند سازی شخصی دستیابی به زندگی معنا دار احساس رضایت درونی، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس است.
  • قسمتی از اهداف برند سازی شخصی، مدیریت بر تصویر اولیه ایست که مخاطبان از شما در ذهن دارند.

دیگران در نگاه اول شناخت عمیقی از شما و پتانسیل های درونیتان ندارند، به همین دلیل نیاز است شما چگونگی شکل گرفتن این تصویر را مدیریت کنید.این تصویر توانمندیها و وجه تمایز شما را به مخاطبان نشان میدهد و کمک می کند تا به درستی شما را با کسانی که خدمات مشابه ارائه می‌کنند، مقایسه نموده و دریابند که چه چارچوب‌ها و اصولی، بر رفتار وتصمیم‌گیری ‌های تان حاکم است و چه برتری  هایی دارید.

پولاریس

برند شما

داستان واقعی شماست.

به یاد داشته باشید، داستانها دارای قدرت نفوذ و ماندگاری زیادی هستند.

از طریق داستان برند شخصیتان تداعیاتی در ذهن مخاطب ایجاد می کنید، برند شما داستان واقعی زندگی شماست.

در دل داستان ها ،هویت و مفهومی قرار دارد که می تواند بر ذهن و ناخودآگاه افراد اثر بگذارد.
داستان ها، باورها را می سازند، بنابراین مهم است که شما چطور داستان خود را برای دیگران بازگو می کنید و چگونه تصویری از خود در ذهن آنها می سازید.

پولاریس  (دوره جامع برندسازی شخصی)

میخواهم در این دوره شرکت کنم

در طی چه مدت می توانیم برند شخصیمان را بسازیم؟

  • برندسازی شخصی،یک فرایند است ، نه یک پروژه ، این فرآیند از بدو تولد شما شروع شده و تا انتهای زندگیتان ادامه دارد.
  • نمی توانید ازجایی شروع کنید و پس از مقطعی دستیابی به موفقیت ، از تلاش دست بردارید و بگویید من دیگر برند خود را ساخته ام

تلاش برای حفظ و ارتقاء برند شخصی امری همیشگی است .اما در مقاطع مختلف نوع اقدامات و تعاملات شما تغییر می کند و همواره با پویایی و گسترش ارتباطات همراه است.

  • شما میبایست این فرایند را آغاز کنید، برند خود را بسازید و سپس از آن محافظت و مراقبت کنید.

لازم است بدانید در کنار شغل و حرفه تخصصی تان، دارای شغل دیگری نیز هستید به نام مدیریت بر خود ؛

پولاریس

برندسازی شخصی ، فرایندی استراتژیک و بسیار مهم ؛

امروزه عواملی مانند ، سرعت تغییرات تکنولوژی و تعییرات رفتار و سلیقه مخاطبان ، و افزایش رقابت ها ، قاعده‌بازی در کسب و کارها را کاملاً عوض نموده ،  بنابراین شما هم چنانچه آغازگر و یا به فکر توسعه کسب و کارتان هستید ، و یا برای ایجاد جریانهای درآمدی جدید و افزایش درآمدتان بدنبال ایده های مناسب هستید،  بایستی از ابزارها و اهرم های قدرتمند همچون برندسازی شخصی استفاده کنید.

برندسازی شخصی از جنس تاکتیک های مقطعی یا یک پروژه تبلیغاتی نیست، که با شروع و پایان آن، نتایج را دریافت کنید .

فرایند برندسازی شخصی زندگیتان را هدفمند نموده و با تعیین نقشه راه شما را به سمت اهدافتان حرکت می دهد.

در این فرایند استراتژیک از طریق الویت بندی و مدیریت منابع، هزینه‌ی تعاملتان با دنیا، برای طی کردن مسیر شغلیتان کاهش می یابد. و در بلندمدت ارمغان فراوانی برایتان خواهد داشت.

امروزه مهم است چه مهارتی داریم، اما مهم تر از آن این است که آیا می توانیم مهارت خود را به دیگران به درستی معرفی و ارائه کنیم، برندسازی شخصی استراتژی لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مهارت هایتان را به دیگران معرفی و ارائه کنید.

اقتدار در ارتباطات، هنر متقاعد سازی، مهارت بروز توانمندی و معرفی خود بخشی از توانمندی است که آن را در دوره برندسازی شخصی بدست می آورید.

 

نقطه مشترک زندگی افراد موفق آگاهی آنها از علائق ، استعدادها و توانمندیشان است

اما نکته مهم اینست که آنها برای بروز توانمندی و وجه تمایزشان راهکار و روش ارائه ای خلاقانه پیدا کرده اند

منافع برندسازی شخصی 

وقتی مدیریت بر برند شخصی خود را به عهده می گیرید ، به شما این توان داده می شود تا تصمیمات مهمی در مورد چگونه دیده شدن و ارتباطات با مخاطبان تان بگیرید که مطمئناً اثر عمیقی بر جایگاه و کسب و کارتان می گذارد. 

شما با برندسازی شخصی لایه های پنهان وجودتان را شناسایی می کنید و می توانید با کشف توانمندی هایتان در حوزه مورد علاقه خود بدرخشید.

تصریح ارزش ها، شناخت علایق ، اینکه چه کسی هستید، چه استعدادهایی دارید و برای دیگران چه ارزشی خلق می کنید همگی از منافع برندسازی شخصی هستند.

برندسازی شخصی ابزار تیز و بُرنده ایست که به شما کمک می کند تا با شناخت توانمندی و علایقتان ،آگاهانه فرآیند رشد و پیشرفت شخصی خود را آغاز کرده. سطح کیفیت زندگی خود را در همه ابعاد بالا برده و به رویا و آرزوهایتان دست پیدا کنید.

با برندسازی شخصی دیگران شما را بهتر می شناسندو با برقراری روابطی ارزشمند، جایگاهی متمایز و بالاتر در ذهن مخاطبان خود خواهید داشت و همواره انتخاب اول آنها خواهید بود.

افزایش ظرفیت ارتباطی اهرم مهمی برای موفقیت شماست ، در دوره پولاریس از طریق همراهی با دوستان هم جهت و ارتباط با اساتید برتر ، شبکه ارتباطی قدرتمندی ایجاد می کنید که می تواند سر آغازی بر تحولات مثبت در زندگی فردی و شغلی شما باشد.

باید گفت ؛ برندسازی شخصى نه تنها باعث بهبود زندگی فردیتان می شود، بلکه جایگاه اجتماعی و سطح ارتباطاتتان را ارتقاء خواهد داد.

در طی فرایند برندسازی شخصی شما با توانمندی و قابلیتهای فردی خود آشنا می شوید و با کسب مهارتهای تازه اعتماد به نفس در شما افزایش می یابد.

 تصریح ارزشهای درونی و کشف علائق جهت و مسیری تازه ای را پیش رویتان قرار می دهد و میزان پایبندی شما به ارزشهای درونیتان عزت نفس شما را افزایش می دهد و شما به توان و شایستگی بالاتری دست می یابید.

ثبات و حرکت مستمر در مسیر ارزشها موجب می شود مخاطبانتان به شما اعتماد بیشتری داشته باشند و بر این اساس آنها به شما برای دستیابی به اهدافتان کمک می کنند .

با برندسازی شخصی، می توانید با مخاطبان آنلاین خود بهتر در ارتباط باشید. شما می توانید مدل و الگوی متناسب با شخصیت خود را برای ساخت یک رد پای اینترنتی صحیح داشته باشید تا مخاطبان با یک جستجوی ساده در Google شما را پیدا کنند .

اگر شخصیت یا کسب و کار شما به نوعی است که از دیده شدن هراس دارید و حس می کنید، با دیده شدن در معرض خطر قرار می گیرید، باید بگوییم جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در برند سازی شخصی نوع و میزان دیده شدن برای هر فرد متفاوت است و این ما هستیم که با حد و مرز مشخص جامعه مخاطب خود را انتخاب می کنیم

با داشتن برند شخصی قدرتمند، دیگر نیازی نیست دائماً به سراغ مشتریان خود بروید ، شخصیت کاریزما شما موجب می شو مخاطبان جذب شما و خدماتتان شده و به سراغ شما بیایند، بنابراین هزینه‌ی جذب مشتری‌تان کاهش خواهد یافت.

برند سازی شخصی به شما اعتبار می بخشد وموجب می شود ارزش ذهنی خدمات و محصولاتتان بالا برود.

در صورتی که خدمات‌ و محصولاتتان از کیفیت مناسب بهره‌مند باشد، می‌توانید خدمات خود را با قیمت بهتری عرضه کنید و مشتریان نه تنها حاضر می شوند پول بیشتری در قبال خدمات و محصولات شما بپردازند، بلکه به شما وفادار خواهند ماند، بنابراین داشتن برند شخصی رابطه مستقیم با رتبه شغلى و افزایش درآمد شما داردو اهرم مناسبی برای قدرت بخشیدن به کسب و کار شماست.

وقتی به برند شخصی قدرتمندی از خود نشان می دهید به مرور همه افراد ، علاقمند می شوند تا با شما ائتلاف نموده و از این ارتباط برای هم افزایی و رشد و پیشرفت خود استفاده کنند.

جالب است بدانید کسب رتبه و جایگاه فقط نظر مشتریان، همکاران و رقبا را به شما جلب نمی نماید ، بلکه توجه رسانه ها و مطبوعات به سمت شما جلب می شود و از شما درخواست شرکت در برنامه هاعذ و مصاحبه های خود را خواهند داشت و این خود موجب شهرت بیشتر شما خواهد شد.

تبدیل شدن به برندشخصی قدرتمند تکنیک ها و اصول مختلفی دارد که با دانستن این اصول و بکارگیری آنها می توانید در حوزه فعالیت خود تبدیل به یک ستاره درخشان شوید و نام شما به عنوان یک هویت دوست داشتنی ، مطلوب و محترم، بین اولین نام هایی قرار می گیرد که دیگران به خاطر می آورند.

بهترین مسیر برای دستیابی به برند شخصی مطلوب و محترم خلق ارزش و بروز خود واقعی است.

برندسازی شخصی از شما فردی می سازد که به عنوان یک انسان همواره در مسیر خلق ارزش برای مخاطبان‌تان حرکت می کنید، وانچه ارائه می کنید چیزی جز هویت واقعی تان نیست.

برندسازی شخصی در خدمت جایگاه شغلی

با توجه به توضیحات قبل، منطقی است کسانی مانند بازیگران، پزشکان، وکلا، مشاوران مدیریت، معلمان و فریلنسرها به پرسونال برندینگ به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنند و برای آن وقت بگذارند و برنامه ریزی کنند.

چرا یک اینفلوئنسر یا بلاگر در شبکه های اجتماعی آنلاین باید برای ارتقاء برند شخصی خود تلاش کند ؟

 جز اینکه می خواهد افزایش مخاطب داشته و تعامل صمیمانه و قدرتمند تری با دنبال کنندگانش داشته باشد تا از طرف صاحبان کسب و کارهای مختلف به عنوان رسانه تبلیغاتی آنها انتخاب گردد؟یا شاید می خواهد پس از ارتقاء برند شخصی، خدمات یا محصولات خود را با ارزش ذهنی بیشتر و با قیمت بالاتر به فروش حداکثری برساند

چرا یک بازیگر برای توسعه برند شخصیش باید تلاش کند؟آیا نیاز به دیده شدن و تشویق و تأیید هواداران خود دارد؟ خیر.

بازیگران در پی جایگاه سازی در ذهن مخاطبان هستند تا نه تنها فراموش نشوند بلکه عاملی برای جلب نظر کارگردانان و دریافت پیشنهاد نقش های بهتر،جذابتر با دستمزدهای بالاتر ایجاد کنند .

حسابدار یا وکیلی که دارای تخصص و مهارت است چرا باید برای توسعه برند شخصی خود تلاش کند؟

آنها نیز نیاز دارند میان سیل رقبایشان بهتر دیده شده و قراردادهای بزرگ تر و سنگین تری را در رزومه خود جای دهند

چرا یک مشاور مدیریت، یک روانشناس یا یک پزشک باید بدنبال ساخت برند شخصی خود باشد؟

 مسلمأ اهرم برند شخصی قدرتی ایجاد می کند که مزیت آن در کنار شهره شدن ، انتخاب اول بودن و بالا رفتن دستمزد و …. می باشد.

چرا یک نویسنده ، باید برای برند شخصی خود تلاش کند؟

ابزار تیز و برنده برند شخصی موجب شهرت ، فروش بیشتر کتاب های نویسنده ، درخواست سخنرانی از او، در خواست بیشتر ناشران، برنامه سازان رادیویی و تلوزیونی برای همکاری با او می باشد.

یک سیاستمدار یا فعال اجتماعی نیز به همین شکل با تقویت برند شخصی خود مقبول ، محترم و انتخاب شماره یک و نماینده دوست داشتنی مردمی که بدانها خدمت می کند ، خواهد بود.

البته ممکن است بگویید بعضی انسان‌ها برند شخصی را برای «خوش‌نامی» می‌خواهندو این در نوع خود بسیار پسندیده است

ما نگاه معناگرایانه به برندسازی شخصی را تحسین می کنیم، اما در دوره برندسازی شخصی تمرکز بر وجهِ انتفاعی و اقتصادی و مرتبط با کسب و کار را نیز مورد توجه قرار می دهیم.

تمرکز ما در دوره برندسازی شخصی بر این نکته معطوف است که ابزارها و تکنیکهای برندسازی شخصی باید علاوه بر توسعه فردی و خوشنامی موجب توسعه شغلی و ارتقاء جایگاه نزد مخاطب گردد و نتیجه‌ی آن در زندگی فرد به وضوح قابل مشاهده باشد.

خبر خوب این است که همه فرصتی برای برجسته شدن دارند

پولاریس

“مهمترین بخش درفرایند ساخت برند شخصی ایجاد وجه تمایز در جهت منفعت مخاطبان است”

نکته مهم در برندسازی شخصی داشتن مزیت نسبت به رقباست، وجه تمایزی که با خلاقیت و نوآوری همراه باشد.

بخاطر داشته باشید وجه تمایز یا ویژگی منحصر بفردی که شما را به آن می شناسند، آنچه چیزی است که بدان شهرت یافته اید، بنابراین هم اکنون از خود پرسش کنید!

 وجه تمایز من چیست ؟

مردم مرا چگونه به یاد می آورند و چه تصویری از من در ذهن دارند ؟

“آقای پیتر دراکر در خاطره ای از معلم دوران کودکی خود پرسشی را نقل می نماید: درآینده ، به خاطر چه چیزی مردم از شما یاد خواهند کرد؟

What thing people remember about you in future?


“آقای پیتر دراکر در خاطره ای از معلم دوران کودکی خود پرسشی را نقل می نماید:

درآینده ، به خاطر چه چیزی مردم از شما یاد خواهند کرد؟

What thing people remember about you in future? 

اقدامات شما می بایست پیرامون همان تصویری باشد که می خواهید در نظر دیگران شکل دهید و به آن شهرت یابید.

دنیای پر هیاهو، رقابتی و به شدت تبلیغاتی امروز مجالی برای ایستادن و کشف شدن از طرف مخاطبین به شما نمی دهد.

ساخت یک برند شخصی یکتا و منحصر بفرد اهرم قدرتمندی است که سیل مخاطبان را از ارزش آفرینی شما آگاه می کند و زمینه دسترسی آنها به خدمات و محصولاتتان را فراهم می نماید.

در واقع برندسازی شخصی فرآیندی است که طی آن، تصویری واقعی و منحصر بفرد از خود در ذهن دیگران می سازیم.

در فرایند برندسازی شخصی تطابق هویتمان و آنچه در واقع هستیم و ایده آلی که می خواهیم باشیم، همچنین تصویری که از خود در ذهن دیگران می سازیم، در درجه اهمیت بالایی قرار دارد.

“هرچه این تطابق بهتر صورت گیرد، شخصیتی یکپارچه و قابل اعتماد تر را در ذهن افراد خواهیم ساخت“.

پولاریس

همراهی شما و مطالعه این صفحه نشان می دهد، در نظر دارید در حوزه شغلی خود خاص و متمایز شوید و به جایگاه بالاتری از نقطه کنونی که در آن قراردارید، دست یابید.

پولاریس

دوره پولاریس ( دوره جامع برندسازی شخصی)

به شما اطمینان می دهیم دوره پولاریس کاملاً مناسب شماست.

اطلاعات سطحی در شبکه های اجتماعی، مقاله های کم عمق در فضای وب و کتابهای برند سازی شخصی همگی برای ایجاد نگرش و بالا بردن سطح آگاهی شما مؤثر است، اما هیچ یک شروعی قدرتمند برای برندسازی شخصی نخواهند بود.

برای یک شروع قدرتمند مانند کودکیتان که درخشان ترین ستاره آسمان را سهم خود می دانستید، می بایست راهنمای درخشان ، جامع و کاملی را برای خود برگزینید.

پولاریس ؛

پولاریس ( دوره جامع برندسازی شخصی ) همان ستاره درخشان و راهنمای حقیقی است که تجربیات افراد موفق، مدرس دوره و دانشپذیران دوره های قبلی را در دل خود جای داده است.

این دوره مانند بسیاری از دوره‌های دیگر، صرفا یک آموزش سطحی از اتیکت رفتاری، آداب معاشرت اجتماعی و یا مدیریت شهرت نیست.

در این دوره آموزش می‌دهیم چگونه در حوزه مورد علاقه خود برترین باشید .

“برند سازی شخصی راهی است برای دستیابی به احساس رضایت درونی و آینده همه کسب و کارها درآینده به آن بستگی دارد“.

۰ %
به خودشناسی عمیقی دست خواهید یافت
۰ %
روش صحیح و کامل هدفگذاری را بصورت کاربردی می آموزید
۰ %
نسبت به اصول طراحی هویت بصری در برند سازی شخصی آگاه می شوید
۰ %
روش های مدیریت شهرت را می آموزید و با ابزارهای مورد نیاز آشنا می شوید
۰ %
یاد می گیرید چگونه جایگاه سازی کنید
۰ %
با روش صحیح معرفی عمومی و تخصصی خود آشنا می شوید
۰ %
با ویژگیهای اصیل ، هویت رفتاری یک برندشخصی قدرتمند آشنا می شوید
۰ %
تکنیکهای ارتباطی مؤثری را یاد می گیرید که روابطتان را گسترش می دهد
۰ %
بوم مدل برند شخصی خود را طراحی می کنید و نقشه راهی برای برندسازی شخصی خود خواهید داشت

بخشی از دوره غیر حضوری برندسازی شخصی

دوره جامع برند شخصی پولاریس

میخواهم در این دوره شرکت کنم

پولاریس

سرفصل های دوره پولاریس (دوره جامع برندسازی شخصی)

فصل اول: پولاریس راهنمایی برای حذف موانع و آغاز سفر قهرمانی

فصل دوم : مبانی و مفاهیم برند و برندسازی شخصی

فصل سوم : سفری به اعماق درون (کشف هویت درونی و خود شناسی) 

فصل چهارم :تدوین نقشه راه ( طراحی و تدوین هویت استراتژیک)

فصل پنجم : شناخت مخاطب و جایگاه سازی استراتژیک

فصل ششم : افزایش ظرفیتهای درونی و افزایش عملکرد

فصل هفتم : طراحی هویت رفتاری

فصل هشتم : تکنیکها و نکات ریز آداب رفتار اجتماعی و تجاری

فصل نهم : طراحی هویت کلامی 

فصل دهم : طراحی هویت بصری

فصل یازدهم : تکنیکهای ارتباطی و گسترش ارتباطات

فصل دوازدهم : مدیریت شهرت و ابزارهای مورد نیاز

فصل سیزدهم : مدل های جهانی برندسازی شخصی

فصل چهاردهم : طراحی بوم مدل برند شخصی

مخاطبان دوره برندسازی شخصی چه کسانی هستند؟

این دوره مناسب کسانی است که به ‌صورت جدی می ‌خواهند آگاهانه سفر قهرمانی خود را دنبال کنند، به خودشناسی و هدفگذاری بپردازند و با کسب آموزش و بکارگیری تکنیکهای ارتباطی و مدیریت شهرت، از طریق جایگاه سازی درآمد خود را افزایش دهند

  • این دوره مناسب افرادی است که قصد دارند برندشخصی قدرتمند و تأثیر گذار داشته باشند .
  • مدیران و صاحبان مشاغل و یا افرادی که قصد دارند، از اهرم قدرتمند برندشخصی برای ارتقاء و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.
  • افرادی که دارای مشاغل انفرادی هستند و می خواهند در عرصه رقابت بهتر دیده شده و ارزش ذهنی خدمات و محصولات خود را بالا ببرند
  • وکلا، مشاوران، مدرسان، بازیگران، پزشکان، افراد فریلنس یا دورکار، بلاگرها، طراحان، ورزشکاران حرفه ای مربیان ، بازاریابان ، افراد فعال در حوزه سیاست، مهندسان، هنرمندان  و… همگی مخاطبان این دوره هستند.
  • افراد موفقی که قصد دارند جایگاه خود را به رتبه بالاتری ارتقاء دهند و برنامه ریزی منسجمی برای آینده خود داشته باشند.

 

  • آغاز گران یا افرادی که در نقطه شروع و انتخاب قرار گرفته اند. مخاطبان این دوره هستند. جوانانی که قصد انتخاب رشته تحصیلی دارند. و یا افرادی که می خواهند شغل جدیدی انتخاب و راه اندازی کنند.
  • افرادی که از جایگاه امروزشان ناراضی هستند. و با همه شایستگی ها در نقطه مطلوبی قرار ندارند. یا افرادی که به رشته تحصیلی یا شغل فعلی خود علاقمند نیستند. و می خواهند این بار با انتخاب صحیح در مسیر مورد علاقه و جایگاه مطلوب خود قرار بگیرند.
  • افرادی که قصد خودشناسی و علاقمند سفر به اعماق درون خود هستند. و قصد دارند با بروز شایستگی ها و خلق ارزش، دنیا را تبدیل به جایی بهتر برای زندگی کنند.
  • افرادی که از درآمد خود ناراضی هستند. و قصد دارند از طریق درست و با روشهای مناسب درآمد خود را افزایش دهند.

اگر فقط می‌خواهید کسب و کار معمولی داشته باشید و یا اهل رقابت نیستید، این دوره شاید مناسب شما نباشد. زیرا در این دوره مهارت‌های بسیار عمیقی آموزش می‌دهیم که مخصوص افراد تأثیر گذار است.

نظرات دانشپذیران قبلی دوره برندسازی شخصی

دکتر محسن حسن زاده

دکترای عمران (موسس رستوران غار)

سرکار خانم طاووسی

مدیر هفته‌نامه صنعتی باران

آقای دکتر مصطفی عبداللهی

دكترای روانشناسی سلامت

مدرس دوره پولاریس ( دوره جامع برندسازی شخصی)

دکتر کیانوش سیاح

  • مؤسس آکادمی توسعه طلایی
  • مشاور و مدرس برندسازی تجاری
  • کوچ و مدرس برندسازی شخصی

مدرس این دوره آقای دکتر کیانوش سیاح دانش آموخته Branding DBA می باشند که به عنوان مشاور و مدرس در حوزه برندسازی در حال فعالیت هستند، ایشان مدرس دوره های مدیریت کسب و کار MBA ، DBA و برندسازی شخصی در مؤسسات آموزش عالی هستند.

کیانوش سیاح سالها در حوزه توسعه و رشد فردی مطالعه، تحقیق و کار عملی داشته. و تجربیات ارزشمندی در این زمینه دارد. که همه سالها تجربه خود را در قالب یک دوره جامع و کاربردی طراحی نموده. و تحت نام پولاریس(دوره جامع برندسازی شخصی ) در اختیار علاقمندان این حوزه قرار داده است. او معتقد است همه افراد شایستگی منحصر به فردی دارند و لایق زندگی در شرایط بهتر هستند. و برندسازی شخصی مسیر سبز و سلامتی برای کشف و بروز این توانمندی هاست. او افراد زیادی را از جایگاهی که مطلوب آنها نبوده به موفقیت های چشم گیر رسانده. و حاصل سالها کار کردن با افراد مختلف از او کوچ و مدرس توانمندی در حوزه برندسازی شخصی ساخته است. او علاوه بر داشتن دانش و تجربه در حوزه توسعه فردی و برندسازی شخصی ، بر دانش برندسازی تجاری و علم روز کسب و کار دنیا تسلط کافی دارد و همین امر مزیتی برای دانش پذیران دوره های آموزشی اوست. که می توانند از تجربیات او در زمینه کسب و کار نیز بهره کافی ببرند. کیانوش سیاح خود صاحب کسب و کار بوده و در حوزه های مختلف کسب تجربه نموده. و امروز نیز دارای یک کسب و کار مستقل در حوزه مشاوره، کوچینگ و آموزش می باشد. همکاری مؤثر او با مجموعه های معظم در حوزه مشاوره و آموزش جایگاه او را به خوبی نشان می دهد. او نزد اساتید برتر کشور در حوزه برندسازی تجاری و برندسازی شخصی تلمذ کرده. و علاوه بر آن دوره های تخصصی داخلی و خارجی در حوزه روانشناسی و موفقیت فردی را پشت سر گذاشته. و به اصول مشاوره و تدریس مسلط است.

پادکست پیام مدرس

پولاریس

ویژگی های دوره

ویژگی ها و مشخصات دوره

پولاریس دوره جامع برندسازی شخصی است که در برگیرنده دانش ، اطلاعات و تجربیات مربوط به ( ۱۸۰۰ ساعت آموزش تخصصی و حداقل ۴۸۰ جلد کتاب ارزشمند و همچنین تجربیات عملی و ارزنده کار با صاحبان کسب و کار و برندهای معظم می باشد)، که در قالب یک دوره فشرده در طی ۱۸ جلسه آموزشی و ۲ جلسه کارگاه عملی ( جمعاً ۲۰ جلسه ) در طول پنج ماه، هر هفته یک جلسه ۳ ساعته (۵۰ ساعت آموزشی) به دانشپذیران دوره ارائه می گردد

این دوره دارای بخشهایی مستقل می باشد که در پایان دوره بصورت کریستالی به هم متصل  شده و بکارگیری محتوای آن  نتایج ارزشمندی برایتان رقم خواهد زد.

۰
ساعت آموزش
۰
جلسه آموزشی
۰
جلسه کارگاهی

پولاریس

این دوره مناسب چه کسانی نیست !

افرادی که فکر می کنند محتواهای سطحی در شبکه های اجتماعی برای آگاهی آنها از برندسازی شخصی کافی است.

افرادی که برند شخصی قدرتمندی دارند.

افرادی قصد خروج از محدوده امن خود را ندارند و می‌خواهند فقط یک کسب و کار معمولی داشته باشند.

افرادی که قصد دیده شدن و مورد توجه واقع شدن را ندارند.

افرادی که علاقمند به خودشناسی نیستند.

افرادی که کم حوصله هستند و یا زمان کافی برای یادگیری اصول برندسازی شخصی را ندارند.

با عضویت در آکادمی توسعه طلایی از محتوای مجموعه وبینارهای برند سازی شخصی بصورت رایگان استفاده کنید .

ارائه پکیج محتوای دوره شامل :فولدر مخصوص دوره همراه با جزوه چاپی محتوا

شرکت در دیگر سمینار ها و دوره های کوتاه مدت آکادمی توسعه طلایی به مدت ۲ سال با ۲۰ درصد تخفیف

پشتیبانی آنلاین در طول دوره توسط تیم آموزش توسعه طلایی

عضویت در باشگاه گلدن میت و امکان استفاده از موقعیت شبکه سازی ارتباطی و محتواهای رویداد ها

۳۶٫۲۴۰٫۰۰۰

تومان

۰ تومان
مبلغ سرمایه گذاری دوره پولاریس با تخفیف ثبت‌نام زودهنگام مبلغ ۲۸.۹۹۰.۰۰۰ تومان می باشد.

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید

یک جلسه یک ساعته مشاوره و کوچینگ حضوری با مدرس دوره به ارزش ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان

دریافت ده ها کتاب صوتی ارزشمند بعنوان هدیه