دوره برندسازی شخصی
( Personal Branding )

قبل از آشنایی با دوره برندسازی شخصی بهتر است لزوم و اهمیت برندسازی شخصی را مورد بررسی قرار دهیم. بیش از دو دهه از مطرح شدن واژه برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) توسط آقای تام پیترز گذشته است.

آشنایی با برندسازی شخصی

 

 

 (آقای تام پیترز اولین بار در مقاله ای تحت نام the brand called you ( برندی به نام تو ) که در سال ۱۹۹۷ در مجله و وبسایت فست کمپانی منتشر شد به کلمه برندسازی شخصی اشاره نمود.) اما رواج این واژه در سالهای اخیر، حیرت ‌آور بوده است و برندسازی شخصی را به عنوان یک ضرورت در زندگی افراد مطرح نموده است . 

در این مقاله آقای تام پیترز صراحتا به این مطلب اشاره نمود که افراد نیز همانند کسب و کار ها، سازمان ها و محصولات نیازمند برندسازی و اقدامات مضاعف جهت دیده شدن و قرار گرفتن در جایگاه بالاتر هستند

خبر خوب این است که، همه ما فرصتی برای ایجاد تمایز و برجسته شدن داریم

همه افراد قابلیت های فردی و شایستگی هایی دارند که پرورش و بروز آن ها باعث قرار گرفتن شان در بهترین سطح خواهد شد. تام پیترز قویاً متذکر شد شما، مسئول برند خود هستید. هیچ راهی برای موفقیت و ایجاد نامی متمایز، مطلوب و محترم وجود ندارد، جز اینکه امروز شروع کنید و مدیریت برند شخصی خود را در دست بگیرید.

اما کسب مهارت و افزایش توانمندی به تنهایی برای پیشبرد اهداف کافی نیست. مهارت در معرفی توانمندی خود به دیگران و گسترش ارتباطات، بخش مهمی از اقدامات لازم برای جایگاه سازی و مدیریت شهرت شماست. برندسازی شخصی ابزار تیز و بُرنده ایست که به شما کمک می کند تا فرآیند رشد و پیشرفت شخصی خود را آغاز کرده. سطح کیفیت زندگی خود را در همه ابعاد بالا برده و به رویا و آرزوهایتان دست پیدا کنید. 

استفاده از ظرفیت های برندسازی شخصی به عنوان یک اهرم، کمک می کند تا نسخه بهتری از خود را پرورش و نشان دهید. و این موجب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در شما می شود و از این طریق جایگاه بهتری در ذهن مخاطبان خود خواهید داشت. دوره برندسازی شخصی گام مهم در بـرندسازی شخصی کشـف هویـت درونی و خودشنـاسی اسـت. شناخت ارزش ها، عـلایق، استـعدادها و هدفگـذاری در راستـای آنها کمـک می کند با سـرعت بیشتری به جایگاه شایسته و مطلوب خود دست پیدا کنید.

ظهور شبکه های اجتماعی آنلاین مانند فیس بوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام و… لزوم و اهمیت برندسازی شخصی را دوچندان نموده است. امروزه هر فرد با ایجاد یک اکانت در شبکه های اجتماعی می تواند رسانه و تریبون شخصی خود را داشته باشد و با بروز نگرش، باورها، مهارت ها و سبک زندگی خود، ارزشی را خلق نموده و دنبال کنندگانی داشته باشد. افرادی در این بستر بیشتر دیده شده و مورد توجه خواهند بود که دارای هویتی یکپارچه و برند شخصی معتبر باشند.

چرا با اینکه تخصص و تجربه زیادی دارم اما به اندازه کافی دیده نشده ام و نتوانستم جایگاه ویژه ای را بدست بیاورم ؟

امروزه در هر حوزه ای متخصص و کاربلد زیاد شده و مردم تنها افراد شماره یک هر حوزه را در خاطر خود نگه می دارند، بنظر می رسد امروز به ابزار تیز و برنده تری برای قرار گرفتن در جایگاه شماره یک نیاز دارید چرا که رقبای شما نیز در حال استفاده از ابزارهای گوناگون ، برای پیشی گرفتن از شما هستند ، بنابراین داشتن تخصص و تجربه به تنهایی کافی نیست. مهم نیست چه مهارتی داریم، مهم این است که آیا می توانیم مهارت خود را به دیگران به درستی معرفی و ارائه کنیم

چرا با اینکه تخصص و تجربه زیادی دارم اما به اندازه کافی دیده نشده ام و نتوانستم جایگاه ویژه ای را بدست بیاورم ؟

امروزه در هر حوزه ای متخصص و کاربلد زیاد شده و مردم تنها افراد شماره یک هر حوزه را در خاطر خود نگه می دارند، بنظر می رسد امروز به ابزار تیز و برنده تری برای قرار گرفتن در جایگاه شماره یک نیاز دارید چرا که رقبای شما نیز در حال استفاده از ابزارهای گوناگون ، برای پیشی گرفتن از شما هستند ، بنابراین داشتن تخصص و تجربه به تنهایی کافی نیست. مهم نیست چه مهارتی داریم، مهم این است که آیا می توانیم مهارت خود را به دیگران به درستی معرفی و ارائه کنیم

کسب اطلاعات در مورد دوره آموزشی

عنوان مودال

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

چه کسی باید برند من را بسازد

همه ما در ابعاد گوناگون شخصیتی، شکل و فرم، میزان شهرت، محبوبیت، ویژگیهای فردی و هویت درونیمان با هم تفاوت داریم!

هر یک از ما منحصر بفردیم، و شخصیتی یکتا با استعداد ها و توانمندی های کشف نشده و ناشناخته داریم.

کشف این هویت یکتا و سفر به اعماق درون بخش مهمی از برند سازی شخصی است. و تنها کاری است که قابل برون سپاری نیست و تنها از عهده خود شما بر می آید.

سرفصل های دوره برندسازی شخصی

  • فصل اول: چیستی ، چرایی و اهمیت برندسازی شخصی

    فصل اول: چیستی ، چرایی و اهمیت برندسازی شخصی

  • فصل دوم : کشف هویت درونی و خودشناسی

    فصل دوم : کشف هویت درونی و خودشناسی

  • فصل سوم : طراحی و تدوین هویت استراتژیک

    فصل سوم : طراحی و تدوین هویت استراتژیک

  • فصل چهارم : طراحی هویت بصری

    فصل چهارم : طراحی هویت بصری

  • فصل پنجم : هویت کلامی

    فصل پنجم : هویت کلامی

  • فصل ششم : طراحی هویت رفتاری

    فصل ششم : طراحی هویت رفتاری

  • فصل هفتم : ارتباطات در برندسازی شخصی

    فصل هفتم : ارتباطات در برندسازی شخصی

  • فصل هشتم : مدیریت شهرت

    فصل هشتم : مدیریت شهرت

  • فصل نهم : مدل های جهانی برندسازی شخصی

    فصل نهم : مدل های جهانی برندسازی شخصی

  • فصل دهم : طراحی بوم مدل برند شخصی

    فصل دهم : طراحی بوم مدل برند شخصی

با گذراندن دوره برندسازی شخصی

:: مخاطبان دوره برندسازی شخصی چه کسانی هستند ؟

این دوره برای افرادی که قصد دارند برندشخصی قدرتمند و تأثیر گذار داشته باشند بسیار مناسب است.

مدیران و صاحبان مشاغل و یا افرادی که قصد دارند، از اهرم قدرتمند برندشخصی برای ارتقاء و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

افرادی که دارای مشاغل انفرادی هستند و می خواهند در عرصه رقابت بهتر دیده شده و ارزش ذهنی خدمات و محصولات خود را بالا ببرند، وکلا، مشاوران، مدرسان، بازیگران، پزشکان، افراد فریلنس یا دورکار، بلاگرها، طراحان، ورزشکاران حرفه ای مربیان ، بازاریابان ، افراد فعال در حوزه سیاست، مهندسان، هنرمندان و… همگی مخاطبان این دوره هستند.

افراد موفقی که قصد دارند جایگاه خود را به رتبه بالاتری ارتقاء دهند و برنامه ریزی منسجمی برای آینده خود داشته باشند.

آغاز گران یا افرادی که در نقطه شروع و انتخاب قرار گرفته اند. مخاطبان این دوره هستند. دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته دارند. و یا افرادی که می خواهند شغل جدیدی انتخاب و راه اندازی کنند.

  • برندسازی شخصی ابزاری برای شناخت دایره شایستگی و تمرکز بر آن است.
  • یاد می گیرید چگونه جایگاه سازی کنید.
  • بوم مدل برند شخصی خود را طراحی می کنید و نقشه راهی برای برندسازی شخصی خود خواهید داشت
  • روش صحیح و کامل هدفگذاری را بصورت کاربردی می آموزید
  • با روش صحیح طراحی هویت کلامی و هویت بصری آشنا می شوید
  • با ویژگیهای اصیل ، هویت رفتاری یک برندشخصی قدرتمند آشنا می شوید
  • تکنیکهای ارتباطی مؤثری را یاد می گیرید که روابطتان را گسترش می دهد
  • روش های مدیریت شهرت را می آموزید و با ابزارهای مورد نیاز آشنا می شوید

افرادی که از جایگاه امروزشان ناراضی هستند. و با همه شایستگی ها در نقطه مطلوبی قرار ندارند. یا افرادی که به رشته تحصیلی یا شغل فعلی خود علاقمند نیستند. و می خواهند این بار با انتخاب صحیح در مسیر مورد علاقه و جایگاه مطلوب خود قرار بگیرند.

افرادی که قصد خودشناسی و علاقمند سفر به اعماق درون خود هستند. و قصد دارند با بروز شایستگی ها و خلق ارزش، دنیا را تبدیل به جایی بهتر برای زندگی کنند.

افرادی که از درآمد خود ناراضی هستند. و قصد دارند از طریق درست و با روشهای مناسب درآمد خود را افزایش دهند.

آیا برندسازی شخصی مخصوص افراد معروف و سلبریتی هاست

برند شخصی

اگر تصور شما اینست که در برخى سطوح اجتماعى و شغلى نیازى به برندسازى شخصى نیست، و آن را مخصوص افراد معروف، یا شخصیتهای برجسته می دانید و یا اساسا به این موضوع فکر نکرده اید، باید گفت؛ هر فرد دارای هویت و ماهیتی درونی است، در واقع برند شخصى شما از بدو تولد در حال شکل گرفتن است.

باید گفت ؛ برند شخصى نه تنها باعث بهبود زندگی فردیتان می شود بلکه جایگاه اجتماعیتان را ارتقاء مى دهد. داشتن برند شخصی رابطه مستقیم با رتبه شغلى و افزایش درآمد شما دارد. بزرگترین برندها که دارای ارزش ویژه بالا ، ماندگاری و ثبات هستند در پشت خود برند شخصی قدرتمندی دارند. که موجب شده اند منابع ، در آن سازمان ها به درستی مدیریت و رهبری شوند. ارتقاء برند شخصی شما موجب بالا رفتن ارزش ذهنی خدمات و محصولات و ارتقاء سطح ارتباطاتتان خواهد شد.

برند شخصی ارزشمندترین دارایی نامشهود شماست

طبق مطالعات پژوهشگران آینده شناسی، در فاصله کمتر از سه سال از امروز، بزرگترین سرمایه هر فردی ، تنها و تنها نام و نشان خود اوست، که شخصیت یکتای وی را یدک می کشد. هویت یکپارچه درونی و بیرونی فرد که در بیان تخصصی امروزه به آن برند شخصی می گویند.

افراد در طبقات مختلف اجتماعی و شغلی دارای رتبه و جایگاه هستند. برخی در سطوح پایین و پیرو و رهرو دیگر رهبران طبقه خود ، برخی کارشناس عمومی و مستقل از دیگران. برخی متخصص و برخی مرجع حوزه فعالیت خود هستند. و در هر حوزه ای یک نفر جایگاه شماره یک و بهترین را از آن خود نموده است.

برندسازی شخصی با رویکردی شناختی و درونی شامل تصریح ارزشها، شناخت نقاط ضعف و قوت، شناخت استعدادها و ویژگیهای فردی و علائق، آغاز می شود و با ایجاد نگرش منطبق بر ارزشها، تدوین چشم اندازی که برای آینده مطلوب خود تعریف کرده اید، کسب مهارت، تخصص و مدیریت شهرتتان گامهای نخستین آن برداشته می شود.

مردم مشتاق هستند با کسی که دوستش دارند تجارت کنند، حتی اگر او قیمت بالاتری پیشنهاد دهد

مردم  تنها کالا نمی خرند بلکه علاوه بر رفع نیاز خود به دنبال تغییر احساس نیز هستند. در گذشته افراد به ویژگی یک محصول توجه می کردند و در پی این بودند که آن محصول چه منفعتی برایشان دارد، اینکه چه کیفیتی را درک می کنند و یا چه تجربه ای بدست می آورند برایشان مهم است، اما مهمتر از آن می خواهند بدانند چه کسی پشت این محصول یا کسب و کار است، خرید از افرادی که دوستشان دارند ، برای آنها ملاک مهمتری است، اگر به شما احساس داشته باشند. حتی حاضر خواهند بود با قیمت بالاتری از خدمات و محصولات شما استفاده کنند .

آنها به کسب و کارهایی که صاحبان و مدیران آن برند شخصی قدرتمندتری دارند وابسته و وفادارمی شوند.

در دوره برندسازی شخصی به‌طور بسیار عمیق و پایه‌ای با گامها و تکنیک های برندسازی شخصی آشنا می شوید. و یاد می گیرید چگونه در زندگی فردی و کسب و کار خود موفق عمل کنید.

این سوال در ذهن هر فرد وجود دارد ، که آیا در زندگی شخصی و شغلی خود موفق می شوم یا خیر ؟

 پاسخ این پرسش بسیار پیچیده است و به عوامل زیادی بستگی دارد. اما پاسخ به این سئوال که چگونه در زندگی فردی و کسب و کارم موفق شوم ؟ بسیار ساده است

(( با داشتن برند ))

مدرس دوره برندسازی شخصی

مدرس این دوره آقای کیانوش سیاح دانش آموخته BRANDING DBA می باشند که به عنوان مشاور و مدرس در حوزه برندسازی در حال فعالیت هستند، ایشان مدرس دوره های مدیریت کسب و کار MBA ، DBA و برندسازی شخصی در مؤسسات آموزش عالی هستند.

کیانوش سیاح سالها در حوزه توسعه و رشد فردی مطالعه، تحقیق و کار عملی داشته. و تجربیات ارزشمندی در این زمینه دارد. که همه سالها تجربه خود را در قالب یک دوره جامع و کاربردی طراحی نموده. و تحت نام دوره جامع برندسازی شخصی در اختیار علاقمندان این حوزه قرار داده است. او معتقد است همه افراد شایستگی منحصر به فردی دارند و لایق زندگی در شرایط بهتر هستند. و برندسازی شخصی مسیر سبز و سلامتی برای کشف و بروز این توانمندی هاست.

او افراد زیادی را از جایگاهی که مطلوب آنها نبوده به موفقیت های چشم گیر رسانده. و حاصل سالها کار کردن با افراد مختلف از او کوچ و مدرس توانمندی در حوزه برندسازی شخصی ساخته است.

او علاوه بر داشتن دانش و تجربه در حوزه توسعه فردی و برندسازی شخصی ، بر دانش برندسازی تجاری و علم روز کسب و کار دنیا تسلط کافی دارد و همین امر مزیتی برای دانش پذیران دوره های آموزشی اوست. که می توانند از تجربیات او در زمینه کسب و کار نیز بهره کافی ببرند.

 

کیانوش سیاح خود صاحب کسب و کار بوده و در حوزه های مختلف کسب تجربه نموده. و امروز نیز دارای یک کسب و کار مستقل در حوزه مشاوره، کوچینگ و آموزش می باشد.

همکاری مؤثر او با مجموعه های معظم در حوزه مشاوره و آموزش جایگاه او را به خوبی نشان می دهد.

دو نقاش زبردست و نامی یعنی آقای ونسان ونگوگ و آقای پابلو پیکاسو را به یاد بیاورید. آثار این استادان مسلم نقاش از گرانترین آثار هنری جهان است. اما جالب است بدانید، آقای ونسون ونگوگ در فقر مطلق از دنیا رفت. و در طول عمر خود تنها توانست یکی از آثارش را به مبلغ کمی بفروشد.

اما در مقابل آقای پابلو پبکاسو نه تنها دیگران را برای پذیرفتن سبک هنری خود متقاعد نمود بلکه آثار خود را در زمان حیات به گرانترین قیمت فروخت.

آمار منتشر شده توسط وبسایت های معتبر مانند webershandwick نشـان می دهد تعداد کارشنـاسان و افراد متخصص نیز در هر حوزه بیش از حد معمول زیاد شده و به همین دلیل دیده شدن در بین رقبا و شنیـده شـدن صدایمـان در میـان هیـاهوی تبلیـغاتی امروز، نیازمند انجام اقدامات مضاعف و مؤثرتری است.

برندسازی شخصی ابزارهایی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مهارت هایتان را به دیگران معرفی و ارائه کنید. اقتدار، ارتباط، متقاعد سازی، توان معرفی و ارائه خود بخشی از هویت رفتاری است که آن را با برندسازی شخصی بدست می آورید.

مزایای ثبت نام VIP در دوره برندسازی شخصی

مزایای ثبت نام VIP در دوره برندسازی شخصی

لطفا بخش سولات متداول را مطالعه کنید
آیا این دوره زنده برگزار می شود ؟

این دوره شامل ۱۲ ساعت ویدئو آموزشی ضبط شده با کیفیت و دو وبینار زنده می باشد و در گروه واتس اپ توسط مدرس دوره پشتیبانی آنلاین می شود.

من مدیر یک شرکت معتبر هستم ، آیا این دوره برای من مفید است ؟

طبق آمار سایتهای معتبر جهانی شهرت بسیاری از شرکتها به برند شخصی مدیران آنها بستگی دارد. و اکثر کارمندان درجه یک و عالی جذب شرکتهایی می شوند که مدیران آنها برند شخصی قدرتمندی دارند.

آیا در این دروه برندسازی تجاری هم آموزش داده می شود ؟

در این دوره به شکلی جامع به هویت سازی و تکنیکهای ارتباطی و مدیریت شهرت در برندسازی شخصی می پردازیم، اما بدون آگاهی از مفاهیم اولیه برندسازی این امر امکان پذیر نیست و در این دوره برخی مفاهیم اولیه و مهم در برندسازی تجاری جای گرفته ، اما چنانچه به دوره های برندسازی تجاری علاقمند هستید می توانید در دوره های آتی مؤسسه که در این زمینه برگزار می شود شرکت کنید.

من یک کارمند هستم آیا محتوای این دوره برای من کاربرد دارد ؟

همه افراد نیازمند توسعه و رشد فردی هستند تا در حوزه فعالیت خود بهترین باشند ، خودشناسی ، هدفمند بودن و آگاهی از تکنیکهای ارتباطی برای داشتن روابط ارزشمند نیاز یک کارمند بوده و باعث می شود همواره جایگاه بالاتری را بدست بیاورد ، با داشتن برند شخصی ، و مدیریت شهرت ، سازمان ها و برندهای معتبر خواهان همکاری با شما بوده و مورد توجه قرارخواهید گرفت

آیا می توانید افرادی را معرفی کنید که با شرکت در این دوره به موفقیت رسیده باشند ؟

افراد زیادی با بکارگیری اصول برندسازی شخصی همین دوره به نتایج ارزشمندی دست یافته اند ، افرادی که حوزه علاقه و استعداد و توانمندی خود را کشف کرده و امروز در حوزه فعالیت خود بهترین هستند

من دانشجو هستم ،آیا بهتر نیست کسب و کارم را شروع کنم ، بعد در این دوره شرکت کنم ؟

نقطه آغاز و حرکت در مسیر شایستگی ها بسیار مهم است ، بخش مهمی از دوره برندسازی شخصی بر پایه خودشناسی است ، در این دوره با ویژگیها و لایه های پنهان وجودتان آشنا می شوید و روش صحیح هدفگذاری را می آموزید ، پیش از هر اقدامی شما نیازمند داشتن نقشه راهی شفاف هستید و دوره برندسازی شخصی همان نقشه راه را در اختیارتان قرار می دهد

اگر برندسازی شخصی نکنم چه چیزی را از دست می دهم ؟

زندگی بدون برندسازی شخصی یعنی معمولی بودن و از دست دادن فرصت بروز و ارائه شایستگی و توانمندی ها ، و یا بهتر بگوییم ، شما بدون برند شخصی فرصت تآثیر گذاری مثبت بر زندگی اطرافیانتان را از دست می دهید اگر قصد دارید به زندگیتان معنا ببخشید و میراثی از خود بجای بگذارید از ابزار تیز و برنده برندسازی شخصی استفاده کنید

علاقه به شهرت ندارم ، اما به خودشناسی علاقمندم ، آیا میتوانم فقط در بخش خودشناسی شرکت کنم ؟

بخش مهمی از برندسازی شخصی کشف هویت درونی و خودشناسی است ، شناخت ویژگیها و قابلیتهای فردیتان منجر به پرورش استعداد و توانمندیتان می شود و این یعنی بروز شایستگی ها به دیگران ،برای اثر بخشی و تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی . این یعنی داشتن یک چرایی و معنای ارزشمند برای زندگی و شروعی امیدوارانه و سپاسگزارانه ، ما معتقدیم بین شهرت و محبوبیت فاصله بسیار است ، و برندسازی شخصی راهی است برای کسب محبوبیت و ایجاد جایگاهی ارزشمند در ذهن مخاطبان. بنابراین با شرکت در این دوره نه تنها به خودشناسی دست می یابید ، بلکه از طریق صحیح مورد توجه واقع می شوید

من سالها روی خودشناسی کار کرده ام ، آیا این دوره حرف تازه ای برای من دارد ؟

اگر شما بر روی خودشناسی خود کار کرده اید ، تصدیق می کنید که مبحث خودشناسی بسیار گسترده و عمیق است و دارای لایه ها و ابعاد گوناگون ، ما در دوره برند سازی شخصی از ابعاد گوناگون به این مبحث می پردازیم که شامل تصریح ارزشهای درونی ، بررسی تیپ شخصیتی افراد از ابعاد گوناگون ، بررسی نقاط ضعف و قوت و شناخت علائق می باشد

درست است که هدف از خودشناسی در برندسازی شخصی ، داشتن تعریفی کامل ، واضح و شفاف از خود و حرکت در مسیری صحیح متناسب با این هویت است ، اما واقعیت این است که ما از این طریق با مهارت شخصیت شناسی آشنا می شویم و می توانیم در ارتباطاتمان قوی تر عمل کنیم .

اگر شما هم تمایل دارید از مقوله خودشناسی نتایجی ارزشمند دریافت کنید، در دوره برندسازی شخصی می توانید برایندی مثبت ایجاد کرده و ضمن هدفگذاری و جایگاه سازی از اصول و تکنیکهای ارتباطی و مدیریت شهرت برای تآثیرگذاری مثبت بر دنیای پیرامون خود استفاده کنید.

مشتاق شرکت در دوره هستم اما فعلاً شرایط پرداخت مبلغ دوره را ندارم ، آیا شرایط اقساطی هم دارید ؟

ما معتقدیم همه افراد باید فرصت دریافت آموزش را داشته باشند و هیچ کس به هیچ وجه نباید از آموزش محروم شود ، ما برای افرادی که مایل به شرکت در دوره برندسازی شخصی هستند ، و برای سرمایه گذاری شرایط لازم را ندارند ، شرایط اقساطی را در نظر گرفته ایم ، شما می توانید بصورت اقساطی در این دوره شرکت نمایید

به دوره های مختلف علاقمندم ،و برای انتخاب یکی از آنها سردرگم شدم ، آیا راه حلی دارید ؟

فعال بودن جستجو گر درون ما و اشتیاقمان برای یادگیری نقطه قوتی است که باید در جهت مثبت از آن به نفع خودمان استفاده کنیم ، اما پراکندگی در دریافت آموزش باعث می شود ، اطلاعات ما در هر بخش سطحی و کم عمق باشد ، در برندسازی شخصی تمام سعی ما براین است تا فرد بر علائق ، استعدادها و توانمندیش متمرکز شده و به دانش و تخصص عمیق تری دست یابد .

زیرا امروز مردم به دنبال بهترین ها و افراد شماره یک هر حوزه هستند ، افراد متخصصی که درحوزه فعالیت خود مرجع هستند ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند .

دوره برندسازی شخصی به شما این امکان را میدهد تا حوزه کنجی که مورد علاقه شماست را انتخاب کنید و ضمن کسب دانش و مهارت ، با جایگاه سازی صحیح در بالاترین سطح بدرخشید

ثبت نام در دوره برندسازی شخصی غیرحضوری

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

11 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام
    کنجکاوی باعث شد مطالب ابن صفحه رو بخونم ، اما علی رغم تصورم محتوا بسیار پرمغز ‌و کامل بود زحمتی که بابت تهیه این محتوا کشیدید جای سپاسگزاری زیادی داره

  • سلام
    ممنون بابت اطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتید ، از همین صفحه اطلاعات مفیدی در رابطه با برندشخصی آموختم و لزوم و اهمیت اون برام بسیار بیشتر شد ، امیدوارم در دوره جدید بتونم شرکت کنم ، لطفآ تاریخ برگزاری دوره جدید رو به من اعلام کنید ، با تشکر

  • خوشحالم که با حوصله این متن رو خوندم ، بنظرم با توجه به مطالبی عالی که به اشتراک گذاشتید ، برندسازی شخصی برای حرکت افراد در مسیر رشد و پیشرفت ضروریه ، علاقمندم در این دوره با شما همراه باشم ، من فرم ثبت رو پر کردم ، لطفأ بهم زمان دقیق رو اطلاع بدید

  • سلام
    خیلی ممنون بابت اطلاعاتتون ، راستش من خیلی سرچ کردم راجع به برندسازی شخصی ، میخواستم در بک دوره خوب شرکت کنم ، اطلاعاتی که دادید خیلی کمکم کرد ، فرم ثبت نام در دوره آنلاین رو پر کردم ، لطفأ بگید مدرکی هم ارائه میشه یانه ؟
    ممنون

  • سلام ، وقت بخير
    من بصىورت حرفه اى عكاسى ميكنم و به برندسازى شخصى خيلى علاقه دارم ، دنبال يك مربى يا يك دوره جامع برندسازى شخصى بودم ، مدتهاست دارم تحقيق مى كنم ، موارد خوبى رو در اين صفحه مطالعه كردم كه من رو مصمم تر كرد ، ثبت نام كردم در دوره شما و خيلى مشتاقم زودتر اين دوره شروع بشه ، از شما ممنونم بابت ايجاد اين بستر ،

  • سلام ، مطالب این صفحه به نسبت بقیه مطالبی که درباره برندسازی شخصی خوندم ، خیلی غنی و عالی بود ، امیدوارم دوره هم به همین اندازه مطالبش عالی باشه ، لطفأ مکان برگزاری کلاسهای حضوری رو اعلام کنید و روز و ساعتش رو ، ممنون

  • من اطلاعاتم در این زمینه کم بود با خواندن این صفحه متوجه شدم برند سازی شخصی فراتر از آنچیزی است که من فکر می کردم ، لطفأ اطلاعات دوره جدید رو برای من ارسال کنید

  • سلام جناب اقاي سياح بسيار مطالب كاربردي و مفيدي را به اشتراك ميگذاريد ممنون بابت تمام زحمات و راهنمايي هاي ارزندتون

  • سلام ، مطالب مفید اما طولانی بود ، آیا شما گزینه مربی برندسازی شخصی هم دارید ؟
    لطفا در مورد شرایط و هزینه اش توضیح بدید ,,,,

    • درود جناب ساجدی ، آموزش در هر زمینه ای نیازمند وقت و زمان هست ف مطالب با سر تیترهای مختلف دسته بندی و ارائه می شود و کاربران بر حسب نیاز به مطالعه آن می پردازند ،
      بله در آکادمی توسعه طلایی هم دوره های عمومی و حضوری در حوزه پرسونال برندینگ برگزار می شود و هم بصورت خصوصی پرسونال کوچینگ انجام می شود ، برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق اطلاعات تماس در بخش تماس با ما اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید