دوره فرنچایزینگ

دوره فرنچایزینگ و مدل درآمدی فرنچایز چیست؟

یک فرنچایز (Franchise) چیست؟
و چگونه کار می کند؟

به بیان ساده ؛ یک فرنچایز سیستمی است که در آن صاحب یک برند (محصول یا خدمات) یا همان فرنچایزر ، حق کار با برند خود را به شخص سوم می بخشد تا تحت نام برند و سیستم فروش او به کار بپردازد و واسطی میان او و مشتریان باشد.
به عبارتی شخص مذكور (واسطه-فرنچایزی) با استفاده از اعتبار و محبوبیت برند صاحب آن، بستر همواری برای آغاز کار خود فراهم می کند. قاعدتاً حق واگذاری تابلوی برند باید از طرف شخص سوم به صاحب امتیاز پرداخت شود و یک هزینه ی مقرر نیز به صورت ماهیانه از سود کسب کار به حساب صاحب برند واریز خواهد شد و در عوض شخص سوم نیز با استفاده از امکانات، حمایت ها و اعتبار صاحب برند، کسب و کار پر رونقی رقم خواهد زد.
دوره فرنچایزینگ

مزایا و اهمیت فرنچایزینگ در کسب‌ و کار

فرنچایز این امکان را برای شما ایجاد می کند تا تجارت را نه به خودی خود، بلکه برای خود آغاز کنید. فرنچایزها برای شخصی که خواهان آن باشد، سطحی از استقلال را فراهم خواهد کرد تا کار خود را برای خود داشته باشد.
فرنچایز محصولات یا سرویس هایی را در اختیار فرد قرار می دهد که قبلا امتحان خود را پس داده و بعضا بسیار محبوب می باشد تا جایی که ممکن است مردم با دیدن یک برند خاص هیجان زده شوند و حال در نظر بگیرید که شما یکی از زنجیره های آن برند هستید.
به همین دلیل شانس تجاری شما به مراتب بسیار بیشتر از شخصی است که کار را از نقطه‌ی صفر آغاز می‌کند.

چند تعریف ساده در فرنچایز

تعریف فرنچایز

فرنچایز یک نوع مدل درآمدی و ابزاری برای توسعه و گسترش برندهاست. در واقع فرنچایز به اعطای حق امتیاز یک برند، کسب و کار یا شرکت به سرمایه گذار می گویند، که در ازای پرداخت مبلغی معین و تحت قراردادی با حدود و بازه زمانی مشخص انجام می پذیرد.
به عبارتی اگر کسب و کاری دارید که دارای نمونه موفقی است و می توانید ثابت کنید که به دلیل داشتن برند و مدل کسب و کار مناسب سازمان شما با ریسک های کمتری مواجه است می توانید برای توسعه کسب و کارتان از منابع سرمایه گذاران به شکل فرنچایز استفاده کنید.

تعریف فرنچایزی

فرنچایزی به سرمایه گزاری گفته می شود که قصد دارد که در زمینه کسب و کار فعلی خود نمایندگی یک برند پرطرفدار را بگیرد و با دریافت حق استفاده از نام آن برند کسب و کار خود را با ریسک کمتر و موفق پیش ببرد و یا فرد آغاز کننده ای که در بدو شروع کسب و کار خود برای پرهیز از به اصطلاح خاک خوری و شروعی موفق و دستیابی به سود سریع از نام یک برند یا فرنچایز استفاده می نماید.

تعریف فرنچایزر

فرنچایزر در واقع صاحب کسب و کار و یا صاحب برندی است که بر اساس قدمت و یا خلق برندی که دارای مشتریان وفادار است و یا ارائه ارزشی بدیع و نوآورانه از مدل درآمدی فرنچایز برای توسعه برند خود استفاده می کند.

اصول فرنچایز
اهمیت حمایت فرنچایزر از شعب

دو حمایت مهم نیز از طرف فرنچایزرها صورت می گیرد که در اینجا قابل بحث می باشد:

  • حمایت های قبل از شروع کار: مواردی مانند انتخاب مکان، طراحی، ساخت، امور مالی، تعلیمات اجرایی و برنامه های افتتاحیه ی شعب و …
  • حمایت های حین کار: کمک در جهت اموری همچون تبلیغات محیطی و گستره، کمک های اجرایی، حمایت های مدیریتی، حمایت های در زمینه ی فروش و…

اجرای فرنچایز چطور باید کسب‌ و کار خود را به یک فرنچایز تبدیل کنیم ؟

در اینجا سوالات زیادی پیش می‌آید. باید دقیق و حساب شده وارد عمل شد ؛

چگونه ميتوان از طريق مدلهاى درآمدى نوين، موجب توسعه كسب و كار و ايجاد جريانهاى درآمدى مضاعف گرديد؟؟

چگونه مي توان با مطلع شدن از مبانى و اصول فرنچايزينگ، ريسک سرمايه گذارى را كاهش داد و به درآمد مطمئن با تسهيل گرى فراوان دست يافت؟؟

برندهاى موفق دنيا چگونه از مدل درآمدى فرنچايز براى توسعه و گسترش برند خود استفاده مى نمايند؟

فرنچايزهاى موفق ايرانى چگونه امپراطورى خود را ايجاد نمودند؟؟

چگونه یک کسب و کار مانند مک دونالد دارای بیش از ۳۵ هزار شعبه در سطح جهان است؟ و چگونه آن ها را اداره می کند؟

پاسخ به این سؤالات را می توانید در دوره فرنچایزینگ دریافت کرده و به اصول مدل درآمدی فرنچایز مسلط شوید.

دوره فرنچایزینگ

دوره فرنچایزینگ با رويكردى كاملا كاربردى 
كليه اصول و مبانى، مدل در آمدى فرنچايز به صورت كاملا كاربردى در اختيار شركت كنندگان قرار خواهد گرفت.

مدرسین دوره فرنچایزینگ

دوره برندسازی شخصی

کیانوش سیاح


مشاور برندينگ
مدرس دوره هاى تخصصى مديريت كسب و كار
مؤسس توسعه طلايى 

رضا شكورى بختيار


مشاور و مدرس دوره فرنچایزینگ
مؤسس ویزیدار
عضو هیأت مؤسس و كميسيون فرنچايز
خانه صنعت، معدن و تجارت ايران
دوره برندسازی شخصی

تیزر معرفی کارگاه فرنچایز

صحبت‌های مهندس رضا شکوری بختیار درباره یک فرنچایز موفق

دوره فرنچایزینگ
تعریف مفاهیم و روش اجرا

ارائه محتواى پيش نياز بصورت ويدئويى و فايل صوتى قبل از حضور در كارگاه.
ارائه محتواى كليدى و كاربردى در زمان برگزارى دوره.
ارائه محتواى پشتيبان همراه با فايل صوتى از كل جلسات كارگاه
دو جلسه مشاوره توسط مدرسين به ثبت نام كنندگان VIP
٣٠٪ ؜تخفيف قرارداد مشاوره پروژه فرنچايزينگ
٢٠٪؜ تخفيف قرارداد اجرای فرنچايزينگ زیر نظر وكيل حقوقى متخصص فرنچايزينگ
پذيرايى ناهار و چهار ميان وعده در روز

محل برگزاری

دوره فرنچایزینگ


این کارگاه در محل آکادمی توسعه طلایی برگزار می‌شود.

سرفصل های دوره فرنچایزینگ

در این کارگاه با معرفی و توضیح موارد مربوط به فرنچایز ، شمارا هرچی بیشتر برای انتخاب یک مدل فرنچایز صحیح راهنمایی خواهیم کرد. موارد زیر، گوشه‌ای از محتوایی است که در این کارگاه باهم مرور خواهیم کرد.

  • بيزنس مدل
  • انواع مدلهاى درآمدى
  • تفكر توسعه گرا
  • مبانى و اصول كاربردى ايجاد فرنچايز
  • مزيتهاي مدل درآمدى فرنچايز
  • ضرورت ايجاد فرنچايز بر بستر برند
  • اصول برندينگ و طراحى هويت برند
  • روش صحيح انتخاب فرنچايزى ( سرمايه گذار)
  • فرنچايز از نگاه سرمايه گذار
  • روش صحيح اعطاي حق امتياز و تنظيم قرارداد در فرنچايز
  • مراقبت ، پشتيبانى ، ماندگارى و توسعه فرنچايز
  • سيستم سازى در مدل درآمدى فرنچايز

نحوه ثبت نام در دوره فرنچایزینگ

مبلغ سرمايه گذارى

ثبت نام عادی

T ۹/۹۰۰,۰۰۰
  • دریافت فایل صوتی جلسات
  • دریافت فایل Pdf محتوای دوره
  • کوچینگ توسط مدرسین دوره به صورت آنلاین
  •  

ثبت نام VIP

T ۱۲/۴۰۰,۰۰۰
  • جلسه مشاوره رایگان با مدرسین دوره
  • مشاوره در زمینه تنظیم قرارداد فرنچایز
  • دریافت فایل صوتی دوره
  • ۱۰ درصد تخفیف جهت خرید پکیج ویدپویی دوره فرنچایز
محبوب

ظرفيت اين دوره محدود مى باشد و برای ثبت نام، مصاحبه حضوری یا تلفنی الزامی می‌باشد.

نظر شرکت کنندگان قبلی دوره فرنچایزینگ آکادمی توسعه طلایی

نظر شرکت کنندگان دوره فرنچایزینگ که در

آکادمی توسعه طلایی

برگزار شده را با هم در این کلیپ می شنویم

جهت شرکت در دوره فرنچایزینگ
لطفا مشخصات خود را در این فرم وارد نمائید.

دوره فرانچایزینگ

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر این مطالب مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *